Celkem me zaujalo, ze telefon již byl vyprodaný, když ho pan "doktor" chtel poslat podruhé...
Podle meho nazoru tam musel oskar mit alespon ten jeden co jim prisel zpet jako nedorucený :-)
To oni ho samozřejmě měli :) Ale počítač o něm nevěděl, takže o něm nevěděl ani operátor, takže ho neměli. Protože jak o něčem neví počítač, tak jako kdyby neexistovalo :))
Stále marně čekám, kdy mi nějaký operátor konečně oznámí, že po mně nechce zaplatit fakturu, protože jejich počítač o mně neví :))))))
Tak přesně tohle se nám stalo u ADSL od Telofiniky O2 :) Delší dobu nedorazila žádná faktura, tak jsem se ozval na infolince... s obavou, aby nečekaně net neustřihly. Operátor po chvíli hledání můj účet v žádné operátorovi a fakturačnímu systému přístupné databázi nenalezl... a že prej to nemůže fungovat. Po ujištění, že net jede, se mě snažili přesvědčit že tomu vůbec nerozumím a jestli nemám net třeba přes kabelovku (v domě bohužel žádná nebyla a není). Před půl rokem jsem se stěhoval, linku pro jistotu ještě písemně odhlásil, ale internet jede pořád. :)) (dokonce když jsem tel. číslo zadal do ověřovacího formuláře ADSL, tak mi vyšlo, že pro toto číslo nelze zřídit ADSL)
Já myslím, že ne. S Telekomunistama (tehdy ještě Errortel) mám pár let zpět podobnou zkušenost. "Podědil" jsem po jednom z rodičů SIM kartu s tarifem Optimum (cena něco přes 1000 Kč/měsíc a v rámci tarifu 2,5 hodiny hovorného a 50 SMS), jelikož jsem ale pro mě, jako pro studenta, byl tento tarif zbytečností, změnil jsem jej na Relax (cena 250 Kč, 30 minut a 20 SMS) a jak jsem se podivil, když mi po změně začaly chodit faktury skutečně s vyúčtováním tarifu Relax ale volnými minutami a SMS tarifu Optimum. Naivně a poctivě jsem to ohlásil operátorovi a myslíte si, že se něco změnilo? naprosto nic. Fungoval jsem takto asi 3 roky, než u Errortelu něco zaznamenali. 2,5 hodiny hovorného + 50 SMS za 250 Kč měsíčně, to se sakra vyplatilo.
To cekas marne, to se delo prvni tri mesice, kdyz byl Oskar v zacatcich (od brezna do cervna roku 2000), jak mi dlouho neprichazela faktura, tak jsem ji zatelefonoval a tam mi bylo sdeleno ze chyba neni na me strane a ze mi dekuji za oznameni a ze mi ji posilaji, od te do by se jim to uz nestalo, ted uz asi zamestnavaji vic profesionalu/