Nezlobte se, ale selský rozum každému napoví, že podobné "akční nabídky" jsou cíleny na získání nových zákazníků. Nikdo soudný nemůže očekávat, že mu firma bude opakovaně dávat zaváděcí slevu, když už je jejím stálým zákazníkem. Ať je písmo ve smlouvě malé, jak chce.
Bezva, takže podle vás jsou "akční nabídky" pro vybrané zákazníky v pořádku? Když po sametovém puči hotely účtovaly cizincům víc než domácím turistům, říkalo se tomu diskriminace.
Podle mne je logika jednoduchá: Pokud firma zvýhodňuje nové zákazníky na úkor stávajících, je to její volba a má na to právo. Ovšem nesmí bránit starým zákazníkům podat výpověď (v rámci smluvních podmínek) a obratem využít "akční" nabídku pro nové zákazníky.
Bohužel praxe je taková, že po vypovězení smlouvy často zůstáváte v databázi, a výhody "nových" zákazníků se na vás nevztahují. Firmy tak evidentně 1) shromažďují osobní informace které nesouvisejí s jejich podnikáním 2) využívají jich k diskriminaci.
Já s tím opravdu vůbec nesouhlasím , protože jsem jejich nabídky akce Promo Doma hodně četl a jako nový zákazník také zřídíl a a u této ance na jejich WWW bylo přímo napsáno že stávající zákazníci na tuto cenu mohou po poslání žádosti bezplatně přestoupit, takže nechápu jakto, že to poté nedodrželi , jsem si tím naproasto jistý že to takto měli napsáno na jejich webu
Firma ve smlouve radne definovala jak zanika smluvni vztah, obe smluvni strany s tim svobodne souhlasily, nikomu to neprislo divne ani to nicemu neodporovalo. V cem vidite problem? V nekompetentnosti zakaznika? Samozrejme, sam priznava, ze ani nevedel obsah smlouvy, kteoru podepsal, dokonce ani nebyl schopen dochvilne sdelit to, co by rad... - za takoveho zakaznika (ano, vim, takovych lidi je spousta i okolo mne, presto to neznamena, ze je to standard a ze lidi co dostali obcanku si ji sktecne zaslouzi!) bych nedal ani petnik.
Pokud mate pocit, ze se firmy prohresuji, urcite uz lezi na Uradu pro kontrolu osobnich udaju Vas podnet k prozkoumani...
1) Můj příspěvek se netýkal problému autora článku, v jeho případě bylo chování firmy relativně v pořádku (pokud ovšem dobu nucené odstávky při zrušení a následném zprovoznění služby schválně nešponuje). Připomělo mi to ale běžné "náborové" praktiky, používané bankami, pojišťovnami, mobilními a kabelovými operátory - slevy nebo různá dočasná zvýhodnění, a tedy skryté úvěrování nových klientů starými.
2) Proč máte pocit že o tom UOOU neví? A proč si myslíte že něco vyřeší? Koukněte se na nějaký hezký realistický film, třeba Sin City :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).