A temi inteligentnimi lidmi myslite zakazniky, kteri si koupili adsl s agregaci 1:50 a ted nadavaji? Nebo temi, kteri si neumi precist smlouvu? Nejsem zadny lobbista za GTS Novera a nevim, jak se aktualne chova k malym zakaznikum. Ale za tu dobu, co jsem u nich mel sluzbu jako domaci uzivatel, jsem byl s jejich jednanim naprosto spokojeny (tedy oproti adsl, to sem moc spokojeny nebyl, takze jsem se s nimi individualne dohodl na vypovedi jeste pred ukoncenim platnosti smlouvy).
Děkuji Vám milí Lobisté GTS Novera za vykonanou práci. Inteligentní lidé ovšem pochopili, že naše GTS Novera jsou pěkný kurvy a to ne z tohoto článku, ale na základě zkušeností ostatních. Tento článek naše doměnky jen potvrdil.
Nezlobte se na me, ale asi mam jinou zkusenost. Kdysi jsem mel jeste od byvale GTS ADSL a nebyl problem dovolat se kdykoliv. Napriklad ve 23.30 jsem si zavolal na kontaktni centrum s zadosti o informaci, jestli jim uz dorazila podepsana smlouva - nedostal sem obligatni odpoved "zavolejte zitra", ale pracovnik behem par minut smlouvu dohledal.
Pak jsem resil jeste problem s pripojenim modemu (byl tam konflikt annex a/b) a s technikem gts sem mluvil vicekrat za sebou, asi hodinu. Nakonec to vyresili vyslanim servisaka na promereni linky a neuctovali ani vyjezd (v cene zhruba 1600Kc, dle tehdejsiho ceniku). Reknete mi, ktera spolecnost je toho schopna?
Staci si poznamenat jmeno cloveka, se kterym mluvite a pri pristim volani na infolinku chtit prepojit primo na konkretniho pracovnika. Ja s tim nikdy problem nemel - rozhodne je to lepsi, nez vysvetlovat celou situaci znova.
Co si myslet o spolecnosti, ktera ma na vsech reklamnich materialech non-stop telefonickou podporu, ale ve skutecnosti je to jinak? Call centrum funguje pouze pres den, kdyz se pokousite dovolat vecer nebo dokonce v noci, nejdrive Vam asi 10 minut automat rika, ze jsou vsichni operatori obsazeni, a kdyz to vydrzite, skoncite na zaznamniku. Vzdycky! Od lidi z byvaleho Aliatelu (kteri se podle mych zkusenosti za zmenu pristupu GTS Novery k zakaznikum i stydi) vim, ze na call centru mimo pracovni dobu nikdo neni!! A takovychto "zlepseni" bylo vice, takze volba byla jasna....
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).