mete pravdu, smlouvu u molochu nema cenu cist celou. Molochy myslim telefoni operatory, banky, sporitelny, CEZy. Stejne to je u vsech stejne a nemate senci sehnat lepsi podminky. Smlouvu cis tam, kde mate nejakou sanci na jeji zmenu (autobazary, mensi ISP, ...).
Ad callcentra:
Občas jste při volání na infolinku upozorněni, že se hovor nahrává. Ovšem ten, kdo by si měl tyto hovory nahrávat, je spíš zákazník. :-(
Ad čtení smluv:
Jako klient KB jsem podepsal ke každému produktu zvláštní smlouvu, ale nikdy jsem ji celou nečetl. Maximálně si zkontroluji, zda je správně vyplněná. Ale podmínky nečtu nikdy. Co bych z toho taky měl? Odnesl bych si je domů a zjistil, že jsou tam nehezká ustanovení. Co pak? Změním banku? A potom zase? Musím prostě věřit v serióznost partnera. Ikdyž zrovna u KB s tím mám poslední dobou problém...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).