Ad callcentra:
Občas jste při volání na infolinku upozorněni, že se hovor nahrává. Ovšem ten, kdo by si měl tyto hovory nahrávat, je spíš zákazník. :-(
Ad čtení smluv:
Jako klient KB jsem podepsal ke každému produktu zvláštní smlouvu, ale nikdy jsem ji celou nečetl. Maximálně si zkontroluji, zda je správně vyplněná. Ale podmínky nečtu nikdy. Co bych z toho taky měl? Odnesl bych si je domů a zjistil, že jsou tam nehezká ustanovení. Co pak? Změním banku? A potom zase? Musím prostě věřit v serióznost partnera. Ikdyž zrovna u KB s tím mám poslední dobou problém...
mete pravdu, smlouvu u molochu nema cenu cist celou. Molochy myslim telefoni operatory, banky, sporitelny, CEZy. Stejne to je u vsech stejne a nemate senci sehnat lepsi podminky. Smlouvu cis tam, kde mate nejakou sanci na jeji zmenu (autobazary, mensi ISP, ...).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).