jak už tady napsal někdo přede mnou, tak podávat výpověď v polovině ledna ke konci předchozí roku není zrovna košer a myslím (nejsem právník), že ani nelze podat výpověď zpětně
tím se nechci samozřejmě zastávat tiscali a jejich chování k zákazníkovi, kdy ani na po 7 neví, kdo je na telefonu!
prostě zákazník uzavřel smluvní vztah s operátorem s minimální dobou trvání smlouvy a musí počítat s tím, že tam jsou sankce za předčasnou výpověď (dle VOP nebo smlouvy o připojení), kterých se šikovně zbavil publikováním článku na lupě :-D
Uplne souhlasim, ze skutecnost ze 13.1.2005 zadam o zruseni smlouvy k 31.12.2004 je zvlastni.
Ja ale primarne pocital s tim, ze na call-centru o tom maji zaznam uz z prosince (predchozi tri telefonaty) a poslat to postou je fakticky pouze zpetna formalita :(
A i kdyby rekli ze to zrusi k 31.1.2005, tak porad lepsi nez k 26.4.2005 jak to nakonec udelali.
A k tem sankcim - samozrejme to potesi :), ale obecne nemam problem zaplatit sankce za predcasne vypovezeni smlouvy. Minimalne to je ferove jednani z obou stran.
Oni tam podle me ten zaznam o vypovezeni smlouvy treba meli, ale proc by byli sami proti sobe a proti dalsim prijmum z vas, kdyz nemate v ruce zadny dukaz (ani dodejku od doporuceneho dopisu ani hlasovy zaznam komunikace s operatory) I kdyz hlasovy zaznam neni (myslim) jako dukaz pro pripadny soudni spor bran.
Kazdopadne urizli si ostudu, tim ze to doslo az k publikaci clanku na lupe. Ztratili cast pracne vybudovavene povesti (penezmi nenahraditelna) a samozrejme vic penez, tim ze jeste k tomu ztratili par potencialnich zakazniku. A u Tiscali se tomu ani moc nedivim, protoze na webu treba vubec neuvadeji, ze preprodavane xdsl od Telenoru je pouze se zavazkem na 12 mesicu !!!! To sice neuvadi i Unient, Skynet a Bluetone, ale to je ted trochu nepodstatne.
A s urady a firmami se v pripade problemu komunikuje zasadne doporucenou postou!;-)