Jsem byvaly zamestnanec Ctc. (muzete me za to kamenovat, pokud se Vam zlibi :-) V ctc. nikdy nebyla vule jakykoliv realny pausal za dial-up zavadet. Misto toho za dobu meho pusobeni padaly absolutne nesmyslne navrhy ruznych podivne omezenych pausalu. A argumentace na klesajici zisky ? - " jen se nebojte oni se nam zakaznici vrati, ceny hovorneho i i-netu nejsou vsechno, my jsme Cesky Telecom, my nabizime kvalitu" (a pak se divte ze jsem tam vydrzel neco malo pres rok :-)
To může a nemusí být pravda. Třeba se někdo poučil z chování uživatelů. Vzpomeňte na exkluzivitu mobilů od Eurotelu. Nejdražší sazby v Evropě a platba pomalu i za pohled na telefon. Všichni říkaly že jak to půjde, odejdou. Výsledek? Eurotel klesl s cenou a srovnal nabídku. Většina firem zůstala a tehdy Paegas nabral jen minimum původních klientů. Nové si musel hledat. Do této doby drží Eurotel pověst služeb pro firmy.
Telecom může zcela oprávněně počítat s tímto modelem chování. Až bude muset pustit konkurenci prostě jen předělá nabídku. Do té doby může svobodně rýžovat.
Navíc se státem v zádech, s povinným odběrem služeb pro státní firmy a se ziskem plynoucím do státního rozpočtu se rozhodně nebude snažit o nic víc než nyní. Za pět let budete poslouchat nabídku. Český Telecom, profesionální služby pro každého. Nejširší pokrytí služeb v republice. A polovina národa bude odebírat jeho služby za přijatelné ceny.