Je rozdíl mezi věcnou a konstruktivní kritikou a mezi manipulativní pseudožurnalistikou.
To co tu autor předvedl je snůška manipulativních a zjevně pochybných osobních názorů. V žurnalistice bývá zvykem orientovat se na fakta a pokud už chci psát něco typu glosy, kde je sarkasmus, ironie či "tepání" zcela adekvátní, musí to mít hlavu a patu a musí být kritika věcná.
V tomhle článku je vysloveně k smíchu, že autorovi nepřijde divné v jednom odstavci mluvit o 5. největším zaměstnavateli v ČR s 27 tisíci zaměstnanci a hned v následujícím odstavci spekulovat o snaze státu co nejrychleji celý ten "moloch" zrušit.
Myslím, že i člověk se základním vzděláním chápe, že si žádná vláda nedovolí způsobit rychlý a nekontrolovaný rozpad takhle velkého zaměstnavatele, protože by to znamenalo skokový nárůst nezaměstnanosti navíc v oblasti s minimální možností nalezení jiného zaměstnavatele v oboru a velkým množstvím zaměstnanců s nízkým vzděláním, tedy těžko uplatnitelným na trhu práce, což by spolehlivě vedlo k občanským nepokojům.
jako že jste odkládali rebuild diskového pole v případě poruchy a prodlužovali jste dobu, kdy je systém degradated? Já tomu teda nerozumím, ale asi bych to dělal lehce jinak, nechci ti ale mluvit do tvé profese.
Výpadek DS byl udělám kvůli strukturárním změnám, implementaci změn kvůli zákonům a jen tak tak se stíhal, volba na přelom roku padla kvůli tomu, že je provoz v těch dnech nejnižší, tj. ovlivní to nejméně lidí, nikoliv, že by chtěli ušetřit nějaký výkon.
Protože druhá půlka článku už nebyla o datových schránkách, ale o autorově potřebě si vylít srdíčko nad tou špatnou Českou poštu. Protože takové TNT, FedEx, PPL, DPD a další zvoní pokaždé, když projíždí kolem ulicí jeslti náhodou nejste už doma, že... Jóóó kdyby to vedla ta přemalovaná paní ze Zasilkovny, to by to vypadalo jinak.
Tady stát nepředpokládal, že při možnosti online vyzvednutí, bude někdo čekat na poslední den. Ano, měli být pravidla stejné jako u obálek. Nicméně u DS se hraje na sekundy a já nevím kdy to vyprší (možná to je v notifikačním mailu, nezacházím takhle do extrému)
A že lze o tomhle napsat objektivní článek se můžete přesvědčit například zde: Mimořádná výluka datových schránek a změny v doručování od 1. 1. 2023 - Zprávy - Advokátní deník.
Nikolivěk.
Pouze jsem poznamenal, že erár s oblibou stanoví termín čistě podle toho, jak ouřadu vyhovuje, třeba zrovna na přelom roku - nezabývá se tím, jestli to přinese občanům komplikace. Není potřeba referendum na to, abyste třídenní výpadek zkusili zkrátit na dva dny weekendu. ale ouřad to klidně "střelí" od úterka do čtvrtka, protože tam zrovna bylo prvního...
Ano, většina organizací to tak dělá.
Ale ty státní, ouřady
mají tendenci rozhodovat podle jiných priorit, zhruba ve stylu: Nové podmínky platí od prvního, takže to dáme od předposledního do druhého, aby to vyšlo.
Měl jsem kdysi tu čest s několika takovými organizacemi spolupracovat - a proto ta pochybnost.
Pochopitelně, že v soukromém sektoru to je úplně jinak...
To jsou pitomosti a vaše dohady bez důkazů. Profesí jsem ajťák a např. rebuild diskového pole v případě jeho poruchy, což představuje velkou zátěž systému, jsme prováděli vždy v době, kdy statisticky přístupy z venku byly nejnižší. A úplně stejně to dělá většina organizací. A nepředpokládám, že systém DS je provozován hlupáky. Ti by na to těžko stačili.