Reklama Českého telecomu je především KLAMAVÁ ve smyslu obchodního zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele/zákona o regulaci reklamy, tedy je v rozporu s platnými zákony ČR.
Pokud Český telecom (dlouhodobě) zakládá svůj obchodní "úspěch" (je tak malé pokrytí obyvatel ČR internetovými přípojkami vůbec obchodním úspěchem?) na lži a podvodech vůči zákazníkům, je to obrázek o firmě jako takové i o jejím managementu.
Protože stát a jeho úředníci jsou Českým telecomem spíše ovládáni než kontrolováni, může si tak (zatím) počínat zcela beztrestně. Tedy - jen pokud zákazníci linky ČTc nezruší.
Počkejme, jak se situace bude vyvíjet dále. Nyní (v souvislosti s přípravou prodeje majority) ČTc nutně potřebuje vykázat "prudký růst" alespoň nějakého produktu, když už mu vysokým tempem ubývá pevných linek (2003 -70.000, 2004/1. pol. -120.000). Tak ať se snaží. Třeba ho ti zklamaní zákazníci nakonec nesežerou vzteky!
;o)