Zdravime neodbornika na cokoli, nevim nic o tom, ze by prodejce vysavacu 12x rocne vystavoval fakturu (tedy ho to 12x rocne neco stalo), nevim nic o tom, ze by prodejce vysavacu musel 24/7 zajistovat funkcni elektrickou pripojku pro ten vysavac (tudiz ho to neco stalo) ... takze bych doporucoval nezvanit o hovadinach.
Mám podobnou zkušenost. Chybu jistě nepřiznají. Maximálně (když budete mít nezvratnou pravdu) vám grandiózně dají jeden měsíc nějakou tu slevu (tak 10 % :) ).
Pro šťourali - ano, rád bych odešel, ale není ke komu (jde mě o dostupnost v lokalitě, rychlost bych bral klidně minimální). Dokonce jsem zvažoval internet zrušit, ale už bych se bez něj neobešel.
Možná se podceňujete, podle některých zdrojů naopak korporátní centrála ovlivnila kvalitu a pověst UPC v ČR velmi zásadně...
http://media.mrak.cz/Cenzurovane-cteni/DFENS-Na_vecne_casy_s_UPC.html
A zase to bude české (nebo možná postkomunistické) specifikum - třeba v takovém Švýcarsku se UPC chová úplně jinak, až se mi nechtělo věřit, že je to "stejná firma". Milí, vlídní, osobní kontakt, smlouvu jsem uzavřel více-méně přes Twitter (ve finále jsem teda zašel na kontaktní centrum, mám to cestou z práce domů), prostě spokojenost.
Já si původně nevšiml, že děláte v UPC. Tím se vysvětluje, že nejste svědkem dvouciferných zlepšení.
Pokud totiž máte špatný produkt, pak se můžete rozkrájet, ale prodat ho nedokážete. S UPC jsem si též zažil svoje a to koukáním do trychtýřů a laděním webu nikdy nespravíte!
Když se řekne UPC, co si představíte? Já: arogance, pocit bezmoci, nefunkčnost, odezva končící v černé díře, lež, exekuce, vyhrožování..
Bohužel záleží na lokalitě a když ten 100/10Mbit opravdu chcete a není alternativa, tak zapomenete na hrdost a nějak to přetrpíte. Ale při první příležitosti - bič a pryč! A pak dlouho zvracet.
Z části máte určitě pravdu. Analýzou a výzkumem nebyl myšlen jen klasický výzkum trhu, focus groups atd. ale spíše analýza konverzního trychtýře, analýza vstupních stránek, jak se uživatelé pohybují po webu, proč odházejí z objednávkového procesu atd.
Řekl bych, že tenhle typ analýz dělají i v Applu (nebo to pro ně dělá jejich agentura)
UPC <> "Lidé jsou základ"
Uvedu jen jeden příklad z mnoha.
Zrovna včera jsem chtěl nahlásit výpadek internetu. Chtěl jsem to udělat z práce, jenže chyba lávky. Optimalizovaný Web UPC vyžaduje kontakt se zákaznickým číslem či číslem smlouvy... Jestli toto je ono "Lidé jsou základ" a "optimalizované stránky" v podání UPC, pak je jasné, že nastal případ "Problém viditelných výsledků po skončení testů", které skutečně vidět nejsou...
Určitě bych polemizoval s bodem 2. Analýza a výzkum je hezká věc, ale jak známo, uživatelé sami nevědí, co je pro ně dobré. Pokud máme v týmu vizionáře se skvělými nápady a citem pro zákazníka, tak ho žádné analýzy nenahradí.
Stručně a pocitově:
Výzkumy a korporátní myšlení = Microsoft
Cit a vize = Apple