Nejsem si jist, jak velkým zatížením bylo pro mailserver Contactelu rozeslání pár tisíc krátkých zpráv..
Váš přispěvek je zajímavým pohledem na věc, jde pak asi hlavně o to posoudit co a do jaké míry ostatní uživatele omezuje a jakým adekvátním způsobem zasáhnout.
Pri podpisu smlouvy s ISP souhlasite s nejakymi pravidly ve kterych je vetsinou neco o omezovani ostatnich uzivatelu site. Pokud je porusite, muze Vas ISP klidne i odpojit. Kazdy ISP monitoruje provoz na svych linkach a serverech(zatizeni). Takze pokud je z treba 20% najednou 100% zatizeni mailserveru, tak se vetsinou zajima, co se to deje. A pokud nekdo zacne odesilat tisice mailu, tak celkem evidentne omezuje ostatni jeho zakazniky, protoze oni ten svuj nemuzou poslat nebo bude odeslan s velkym zpozdenim => je nacase zasahnout.
Vzdelavaci institut Vam pouze zajistuje vyssi odbornost, presto neco jako provozni rad ma kazdy a vynucuje si jeho dodrzovani... proc tento provozni rad maji ISP, kdyz se jim sami neridi...?
ISP je pouze dodavatelem sluzby a v zadnem pripade by nemel limitovat zakaznika. Pripadny spor by mel byt resen opet primo s majitelem serveru a ne s ISP, ktery pouze zajistuje technicke pripojeni.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).