Co se týká té akvizice, tak praktikuji něco podobného. Docela dobře to funguje, ale je potřeba to zkombinovat s určitou paušální platbou bez ohledu na prodané zboží. Zákazník zaplatí cca 30% ceny běžného reklamního prostoru + procenta z uskutečněného prodeje. Nikdy se nám sice po vyhodnocení kampaně nepodařilo dostat na 100% ceny reklamního prostoru dle ceníku, ale vzhledem k tomu, že se jedná o velké objemy a reklama se dosadí i na jinak velmi těžko prodejné pozice, tak je to vlastně výhodné. Pravdou ovšem je, že to tak nejde provést s každým klientem, někdo na to prostě nechce přistoupit.
barter je naprosto beznym zpusobem ziskani internetove reklamy, ale manazeri prodeje na strane internetoveho media si vzdy musi byt vedomi, kdy se jim to vyplati a kdy ne.
Barter totiz byva iniciovan oboustranne 1. Klient chce kampan, ale nema v budget na internet nebo ty penize z nejakeho duvodu dat nemuze, 2. internetove medium potrebuje neco do souteze. V obou pripadech ma barter smysl, ale rozhodne nema smysl barterovat vse. To proste nejde i kdyz samozrejme zejmena mensich klientu¨, napriklad z oblasti e-commerce, to zkousi. Ti maji napriklad velmi radi tzv platbu za akvizici, ale uskali teto metody kdy zaplati az kdyz si navstevnik u nich neco koupi je v tom, ze muzete napriklad vyinkasovat 230 Kc za prostor, ktery ma cenikovou hodnotu 10 000 Kc za mesic. Takze barter je v tomto pripade i lepsi, ale samozrejme, ze nejlepsi je platba penezmi, ale pokud se pohybujete na poli internetove reklamy musite umet pracovat s obema druhy prijmu jak prime penize tak barter.
Protto tvrdim, ze barter ma smysl, ale stejne jako v jinych obchodech musi byt vyvazene to co dostanete vy a co klient.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).