Umim si predstavit spolupraci mytne brany a mobilniho telefonu resp. operatora.
Dejme tomu ze se dopatram k cislu podezreleho, prilis se mi ho ale nedari najit (telefon pouziva malo, urceni polohy je nepresne). Kdyz se podezrely vypravi na delsi cestu po republice pri ktere projede radove desitkami mytnych bran je to jednodussi. Z udaju o pohybu od operatora zjistim, ze jel po D1 z Brna do Prahy, dale pokracovla do Plzne, Mobil se mezi zakladovymi stanicemi casto prepina, takze i jeho poloha se dari urcit pomerne casto. Jsem schopny urcit s presnosti na treba 10 minut kdy projel kterou mytnou branou, vezmu zaznamy ze vsech mytnych bran (casy a RZ) v danych casovych usecich a hledam mezi nimi prunik, kolik mi asi zbude aut? Kdyz se druhy den rano da mobil do pohybu a nektere z aut ze vcerejska projede "spravnou" mytnou branou staci o 30km dal to spravne auto odchytit.
Jestlize existuje (nevidim duvod proc by neexistovala) nejaka databaze kdy ktera RZ projela kterou mytnou branou a nekdo k tomu ma pristup, je to mnohem vic informaci nez by jsme si prali aby existovalo... Treba jak je mozne ze se auto dostalo za hodinu z Ostravy do Brna kdyz je to 160km? urcite nemohlo jet 130, co az vam financak nebude verit v knize jizd cestu do Pardubic protoze v ten den vase auto zachytily brany v okoi Prahy a za cely mesic vas zadna brana kolem Pardubic nevidela...
Mobil muze byt mohem lepe sledovan za pomoci operatora bez pomoci mytnych bran - ten dokaze urcovat polohu pomerne presne zalezi na hustote BTS v danem miste.
Je to proste totalni kravina a casto si tyto veci vymysli dusevne nemocni jedinci na konspiracnich webech.