Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Jak udělat tiskovou zprávou ze spotřebky luxus od Honza - Já nechápu čemu se pan redaktor divý když...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 6. 2009 11:20

    Honza (neregistrovaný)
    Já nechápu čemu se pan redaktor divý když iinfo dělá přesně to samé jen nepropaguje hodinky ale pochybné soutěže jako Křišťálová Lupa o které jsou TZ snad všude kde to jen jde a při tom je to přesně to co popsal: "válí z prdu kuličku" :-)
  • 8. 6. 2009 13:40

    lau (neregistrovaný)
    Hmm, nemyslim, ze se da mezi dva pojmy - luxusni a nedostupne - dat rovnitko za vsech okolnosti. Tedy vypada to, podle vasi definice, ze pokud by si vetsina populace CR nemohla dovolit napr. zakoupit vuz za 500.000 kc /rekneme bez pomoci leasingu/, pak by takovym luxusnim zbozim mohla byt i Skoda Octavia ...
    Vase vysvetleni tedy vubec nic nemeni na faktu, ze luxusnimi nazyvate veci, ktere takovymi vubec nejsou.
    U hodinek, pokud se o ne zajimate vice a chcete/snazite se ziskat relevantni informace, zahy zjistite, ze "drazsi" /napr. 140.000 kc/ nemusi byt nutne luxusni ...
  • 8. 6. 2009 15:11

    jméno není podstatné (neregistrovaný)
    Obávám se, že zde na prvním místě dochází k velkým posunům významu slov. Luxus byl vždy pojem subjektivní, poplatný místu, době, společenské vrstvě atd. - možná nepamatujete dobu minulou, kde luxusní bylo skutečně zboží v jiných státech běžné - magnetofon, barevná televize atd.

    Chápu, kam míříte s pojmem "luxusní hodinky" a akceptuju, že nějaké značky jsou či nejsou považovány za luxusní. Určitě je to zajímavé, nicméně smysl to jen pro toho, kdo takové označení bude znát. Nicméně já jsem mluvil obecně o pojmu luxusní zboží jako takové. A to bohužel nejde nijak pevně definovat, když na pevnou definici potřebujete, aby ji lidé obecně znali - to funguje jen na některé "nejprofláknutější" zboží.
  • 9. 6. 2009 18:28

    honzan (neregistrovaný)
    luxusní je to, co je "zbytečně" esteticky či podobně vylepšené - daleko za původní účel té věci (interiér auta z vzácného dřeva, zlato v koupelně či na hodinkách)

    myslím, že se "luxus" používá častěji spíše v přeneseném významu;
    a jako každé slovo se občas používá chybně , čímž se rozmělňuje přesnost významu - teď mám na mysli redaktory a jiné veřejně se vyjadřující "pracovníky" :-))) - nejen nějaké nevázané plkání v hospodě...
    takže pak tedy přenesený význam slova je naprosto subjektivní ;-)


    P.S. Nevzpomínám si, že by zboží z tuzexu a z poza hranic bylo nějak luxusní. Max. tak nedostatkové....
  • 7. 6. 2009 11:39

    Alexander Doktor
    Zrovna tady v tom bych se tedy iinfa zastal - v případě propagace Křišťálové Lupy (ať už si o sooutěži samotné a jejích kategoriích myslíme cokoli) tohle rozhodně nedělá.
  • 7. 6. 2009 18:46

    Hodinky.cz (neregistrovaný)
    "Jsme rádi, že naše tisková zpráva rozvířila zajímavou diskuzi. Vycházeli jsme ze skutečnosti, že každý zákazník považuje za luxus něco jiného. Podle nás jsou hodinky za desítky tisíc korun pro většinu populace luxusem. Cílem naší zprávy bylo média seriozně informovat, že se kupují dražší modely hodinek, přičemž vše je podloženo reálnými čísly největšího tuzemského e-shopu s hodinkami. Předložená fakta jsou podle nás relevantní." Petr Lesenský, Hodinky.cz
  • 7. 6. 2009 19:46

    stoural (neregistrovaný)
    Ja myslim, ze je zcela jasne, ze se kupuji drazsi modely. Hodinky jsou v dnesni dobe NAPROSTO ZBYTECNE (s rozsirenim mobilu), a ten, kdo je opravdu chce, nebude kupovat model za par korun, to da rozum.
  • 8. 6. 2009 14:57

    safi (neregistrovaný)
    Vazený pane kolego,

    hodinky z vašeho eshopu rozhodně nelze oznacit slovem luxusni. Za luxusni znacky je mozne na ceskem trhu oznacit znacky Omega, Breitling, Panerai a dalsi znacky ve vyssich cenovych hladinách jako Hublot, Ulysse Nardin, Rolex a dalsi. I u zakladnich modelu znacek Omega nebo Breitling je oznaceni "luxusni" pomerne na vazkach. Z pohledu trhu zapadnich zemi uz nelze vyraznou vetsinu produkce firem Omega nebo Breitling oznacit jako luxusni, ale spise jako primerene kvalitni hodinky. Termín "luxusni hodinky" nelze pouzit na beznou seriovou produkci v cene 5-20 tisic a uz vubec ne na hodinky s quartzovym strojkem bez termokompenzace s plastovymi soucastkami a obycejnym ocelovym pouzdrem.

    Luxusni hodinky (a obecne zbozi) musi mit dve zakladni charakteristiky - vyjimecnost (chut, technicke parametry, design, inovace) a nedostupnost (diky cene a/nebo omezenemu mnozstvi).

    Hodinky prodavane na Vasem serveru nemaji ani jedno. Doporucuji si procist nekolik clanku na Chronomag.cz, kde se kvalitnim a luxusnim hodinkam seriozne venujeme.

    S pozdravem
    Martin Šafránek
    Korespondent Chronomag.cz, nejduveryhodnejsiho zpravodajskeho serveru o kvalitnich hodinkach
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).