Za mořem v UK, to funguje třeba tak, že součástí velkého TP je kolonka na nového majitele. Část TP se pak odtrhne (nechá si starý majitel) a zbytek se pošle poštou na jejich registr. Do dvou tří dnů přijde novému majiteli nový TP, kde je uveden on jako vlastník a zase má volnou kolonku na další prodej. SPZ zůstávají na autě celý život (český monopol firmy 3M, protože nikdo další nemá patent na to aby mohl dělat SPZ se speciálním vodoznakem). Společně s SPZ, která představuje stáří vozu a první uvedení do provozu, existuje i evidence všech nehod a technických kontrol (povinna každý rok), kde si každý může za menší poplatek zjistit jeho historii. SPZ si můžete koupit i vlastní s vlastním textem a ty si pak můžete přenášet na další auto. Na první a na druhý pohled naprosto dokonalý systém. Možná že angličan by hovořil jinak, mě to ale ohromilo a tiše jsem záviděl.
Černý Petr zůstane jako vždy nám ovčanům, plátcům daní kteří tuto opičárnu financují. Bylo to tak v minulosti a bude i v budoucnosti.
Nabízí se mi otázka, jak fungují systémy evidence vozidel v civilizovanějších státech západní Evropy, případně v jiných rozvinutých zemích s malou mírou korupce? A také, zda by neměla být evidence vozidel napojena na databázi EU a tedy systémy vzájemně kompatibilní?
Děsim se chvíle, kdy vláda zadá vývoj a výrobu služebních vozidel pro státní správu nějaké napojené firmě a to i bez výběrového řízení. Ostatně, u padáku to tak proběhlo a auto pokud má funkční brzdy, nebezpečné jako neotevřený nemůže ani být. Zvláště když nedokáže vyjet z vládních garáží.
Je treba volit KSCM, aby doslo k nejake zmene.
Neb jedna plutoniova kufrikova bombicka udela sve.
Umi vycistit parlament od zvere.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/21/SADM%28cropped%29.jpg
http://lh3.ggpht.com/-_svs0t2DHUk/TGEtOTEQg4I/AAAAAAAAdsQ/kkB27ATziVo/s800/RA-115.jpg