Poslední bod je nesmysl - zaprvé autor zjevně nepochopil, to co je ve smluvních podmínkách napsáno, zákazníka samozřejmě k objednávce přiřadit můžete, problém je v ukládání těchto informací do GA. Zadruhé by se měl podívat na anglický originál podmínek, protože zrovna tenhle bod se před pár měsíci změnil a český překlad nezareagoval, v těch anglických je to jasněji vysvětleno.
Tomáši, díky za reakci. Smluvní podmínky se v některých zemích liší, což je teď příklad i české (http://www.google.com/intl/cs_ALL/analytics/tos.html). Takže to není (či nemusí být) jen o nestíhání aktualizace.
Pro zajímavost: výraznou odlišnost mají třeba německé smluvní podmínky: http://www.google.com/intl/de/analytics/tos.html (potřebují zmiňovat podmínky práce s IP adresami, detailně zmiňuje i že Google využívá Apache a další open source).
Ano, v bodu 7 anglických podmínek jde hlavně o zákaz sběru osobních údajů do Google Analytics. Ano, české podmínky stále mají nejasně definovanou hlášku "nebudete spojovat data získaná z vaší webové stránky s osobními údaji uživatelů z jakéhokoliv zdroje v rámci vašeho použití služeb." (dovolil jsem si zestručnit)
Každopádně, příklady jako v bodu "Upřesnění hodnot objednávek" poukazují na ten pohled, který jsem posledním bodem chtěl uvést. Že nás při vyhodnocování zajímají alespoň trochu agregované statistiky.