Vlákno názorů k článku
Jak zrušit pevnou linku od Českého Telecomu
od Honza - link na nový formulář Telefónica je: http://www.telecom.cz/docs/34105/C_TSFORMS_Ukonceni_01072006.doc
Nějak to nefunguje:
Stránka nenalezena
Požadovaná stránka byla pravděpodobně odstraněna, změnil se její název nebo není dočasně k dispozici. Jestliže jste adresu stránky zadali ručně, zkontrolujte, zda je zadána správně. Pokud jste zadali adresu pomocí záložky Oblíbené v internetovém prohlížeči, pravděpodobně došlo z důvodu spuštění nové prezentace ke změně adresy. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.
Nemluvime o moralnim zastarani, ale pri normalnim "managerskem" pouzivani je ten telefon za cca 2 roky opravdu k nicemu, mnozstvi chyb a nahodne generovanych problemu je jiz tak neusnosny, ze si kazdy spocita, zda-li se mu nevyplati investice do noveho... (ano mluvim o telefonech v nedotovane cenove kategorii kolem +-10.000,- Kc bez DPH). A znovu opakuji,nemluvim o moralnim zastaravani...
Oni si ty lidi snad mysli, ze kdyz je telefon drahy, tak i ten operator musel tu sit zaplatit draho. Neuvedomuji si, ze u mobilniho operatora si tu posledni mili vlastne staveji sami :-)
Jinak, schvalne, pokud byste rozpocitali cenu telefonu (plus prislusenstvi plus novych baterii), o kolik by se vam zvysila mesicni cena mobilni telefonie? Nezapomente, ze telefon po nejake dobe vyhazujete do kose a kupujete si novy, jeste senzacnejsi! Kdyz vezmu telefon tak kolem sesti tisic, vydrzi mi dva roky, tak mi vychazi mesicni cena 250 korun - a za tuhle cenu nemam ani jednu volnou minutu a dokonce se mi nikdo za tuhle cenu nedovola!
Podle statistik, které jsem četl asi před rokem, z celkových investičních nákladů představuje výstavba účastnického vedení cca 80% z celkových nákladů. Výstavba se musí dělat s minimálně dvojnásobnou rezervou, aby v případě, že někdo bude chtít telefon se nemusel zase rozkopat chodník nebo v případě poruchy jednoho drátu šel použít jiný. Položení kabelu znamená stavební povolení (a jistě znáte martýria se staveními úřady) a poplatek za každý den rozkopání chodníku. U mobilky vylezou na střechu, vymění patřičný díl nebo jednotku a za pár hodin je hotovo.
Nechapu proc si tolik lidi mysli, ze mobilni operator ma vetsi naklady na infrastrukturu. Je to hloupost. Zatimco mobilni operator osetruje jen ten svuj vysilac(ekvivalent nakladu rekneme hrube na ustrednu), CT se musi starat jeste o bezvadny stav dratu do kdejakeho zapadakova+ruznych rozbocovacu po ceste a i dratu az k Vasemu telefonu. Nehlede na to, ze navic tuto infrastrukturu musi udrzovat v takovem stavu, aby ji mohl poronajimat alternativnim operatorum a take na ni pripojovat nove zajemce. To jsou nepomerne vyssi naklady!
A taky mi vrtalo hlavou, proč mi pevný operátor s dráty v zemi za paušál 329Kč nedá ani jednu minutu hovoru a mobilní operátor s mnohem vyššími náklady na infrastrukturu mi za stejnou cenu dá cca 60 minut hovoru do libovolné sítě.
Obavam se, ze s temi naklady jste trosku prestrelil :-)
Přece není nic jednoduššího, než (po kritice na Lupě) formulář vyrobit a umístit na web ČTc jako .doc s datem 15.05.2005 :))
A pak se chlubit, že tam byl a že ti, co formulář hledali, jsou padlí na hlavu... Byl tam už 4 dny před zveřejněním článku!
:-P
Taky jsem minulý týden odhlašoval telefonní linku a ten formulář jsem na webu nenašel. A ještě o týden dříve jsem volal na info linku, jakým způsobem to probíhá, případně jestli existuje nějaká možnost telefon dočasně nepoužívat, než se definitivně rozhodnu. Přes opakované dotazy mi byla nabídnuta pouze možnost dočasného odpojení za 140Kč měsíčně! Formulář na odhlášení na webu prý není, stačí rukou psaná žádost.
No a podle autora je dočasné odpojení za 104Kč měsíčně, případně za 1Kč měsíčně.
Přinesl jsem rukou psanou žádost na Telepoint a tam mi řekli, že to musí být na předepsaném formuláři. Ten se mnou docela ochotně vyplnili, což byl jediný světlý moment v celé té akci (a nebyl jsem tam sám, kdo to kvůli novým tarifům odhlašoval).
Tak buď musím k očnímu a ušnímu lékaři, nebo mají na infolince jako pracovníky úplné blbce, kteří ani nevědí, jaké služby jejich firma poskytuje. Kdyby mi dali šanci za 1Kč, žena by asi ještě nějaký čas váhala, takhle mají smůlu.
Navíc podle stejného cenového rozhodnutí ČTU může zavedení tlf. linky stát max. 595Kč a ne současných 3500. Tak jestli ji ještě někdy budu potřebovat, což doufám nenastane, klidně si jí znova přihlásím.
A taky mi vrtalo hlavou, proč mi pevný operátor s dráty v zemi za paušál 329Kč nedá ani jednu minutu hovoru a mobilní operátor s mnohem vyššími náklady na infrastrukturu mi za stejnou cenu dá cca 60 minut hovoru do libovolné sítě. A to nepočítám uživatele, extrémisty, co mají 35 minut volání na pevnou síť mimo špičku za měsíční paušál 12Kč !
Zajimave, bud jsem byl slepy (na teto strance jsem byl) nebo to tam nebylo kdyz jsem se v pondeli dival. Ostatne o tom nevedel ani tiskovky mluvci CTc, ktereho jsem pozadal o potvrzeni, ze tyto informace na webu nejsou.