Nakolik byla dřív rozšířena cyklistika? Většina lidí jezdila na kole do práce a do obchodu. Předpokládám, že rekreační cyklistiku provozovalo minimum lidí. Cyklostezky v podstatě žádné nebyly. Vzhledem k tomu, že i aut bylo mnohem méně, byla i menší pravděpodobnost nehody s opilým cyklistou.
Pokud má přituhovat, tak stejným metrem pro cyklisti i chodce, kteří jsum taktéž účastníky silničního provozu.
Nevím jak v době minulé, ale v současnosti by se zbraň stejně bál použít, aniž by se nemusel bát následného vyšetřování, zda toho zloděje ve skladu opravdu zastřelil oprávněně.
Ja jsem jenom rad ze patrime do jedne z mezinarodnich organizaci resp. jsme zakladajicim clenem ICAO. A ze UCL se sklada zatim z rozumnych lidi s profesinalnim chovanim (az na vyjimky).
Protoze jinak by uz normalni smrtelnik na ten pilotak vubec nedosahl. A musel by delat snad 1st medical check a cekat na 18let jen kvuli blbemu padaku nebo vetroni.
Přituhuje všude a všechno. Za totality nesměl požít alkohol řidič motorového vozidla nebo tramvaje, dneska nesmí ani cyklisté a pomalu ani chodci. Opět za totality - tátu jako již staršího důchodce přesvědčili, aby dělal vrátného ve velkoskladu; k této funkci náležela pistole, což se tátovi jakožto prvorepublikovému vojákovi líbilo. Pochopitelně nebylo třeba mít zbrojní pas. Atd., atd.
Blbost. Pravidla budou přitvrzovat. Létám od roku 1986 a neustále přituhuje. Jakákoliv záminka se hodí. Nejraději by každé, i to nejmenší letiště, oplotili žiletkovým drátem a opatřili komandosem. Ze zákona. A provozovatelům jen rostou náklady... Co se týká rozdělení vzdušného prostoru máme ho snad nejrestriktivnější v Evropě ....