Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Jan Herodes (Bohemia Interactive): Čína je nám v mentalitě daleko podobnější, než si myslíme od Cocik - Honzo, samozrejme drzim tobe i Bohemce s uvedenim...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 24. 5. 2018 8:13

    Cocik (neregistrovaný) 103.234.143.---

    Honzo, samozrejme drzim tobe i Bohemce s uvedenim hry tady v Cine palce, ale soude podle tvych odpovedi bych si daval opravdu pozor na to, co a jak tady dohadujes. Je na tom vsem hrozne moc videt, ze jsi jeste neprosel tema opravdovyma prusvihama a problemama, ktery tady muzou vyvojari zazit. Ten zdejsi trh je totiz hodne drsnej, nema sentiment a ridi se jenom cislama, takze nekolikaleta prace muze velmi rychle vyletet oknem, pokud se nevejdes do spravny kolonky a pokud nejsi v tom spravnym chlivku na ty velky nastence v kancelari v Shenzhenu (predpokladam, ze uz jsi tu nastenku videl). Zase na druhou stranu muzes bejt rad, ze uz je v soucasny dobe trh na strane operatoru dost rozparcelovanej a relativne prehlednej - treba pred peti, sesti lety to byla silena dzungle, ktera semlela stovky firem. Zdravim z Chengdu a preju hodne stesti!

  • 24. 5. 2018 10:23

    Herodik (neregistrovaný) 78.108.103.---

    Cociku, chapu a uvedomuju si to, skoncit to muze zitra. To tak je. Stejne jako s amikama, s kterejma sem delal 7 let... a zavreli studio ze dne na den. To je ale obecne platny pro herni vyvoj a studia po celem svete. Ve statech a cine trochu vic, z podstaty mentality... Nicmene, jen si myslim, jak ty lidi poznavam tam, ze maji uplne stejne radosti a starosti jako my tady. Proste jsme vsude stejny ;)

  • 24. 5. 2018 10:47

    Cocik (neregistrovaný) 103.234.143.---

    Vsak v pohode :) Mne slo spis o to, ze velka cast lidi, se kteryma se v Cine setkavas nebo ktery ti konkurujou, vzesla prave z ty "dzungle", co tady byla kdyz vsechny tyhle platformy zacinaly. Proto uz maji tak nejak "v zakladu" vypracovany docela slusny obranny mechanismy jak predvidat potenticalni prusvihy a jak zarucit, ze budou mit dostatek casu, dostatek hracu na iterace a ackovej nebo beckovej operations team na strane operatora, aby meli realnou sanci dostat se na KPI cisla, po kterejch naskoci "operatorska masina" v podobe garantovanejch promotion slotu a veskery omacky kolem.
    Ted uz se nastesti tolik nedejou silenosti jako driv u mensich operatoru, kdy ti treba u hry najednou zacal (bez vetsi priciny) klesat pocet novejch hracu, pripadne ti zacali lidi chodit z min kvalitnich kanalu, abys nakonec zjistil, ze operator na zaklade tvych dat udelal hru s podobnou mechanikou, kam vicemene presunul tvuj kvalitni traffic. Kazdopadne zakladem je porad se drzet na pozoru, mit kvalitni znalost o fungovani operatora, se kterym spolupracujes (tj. vedet presne, jak silnej a vlivnej je konkretni operations team, pripadne jaky presne ma moznosti v tom kterym internim kanale) a reagovat co mozna nejrychlejc.
    Az tady nekdy budes, dej vedet a dame pokec na pivu...

  • 25. 5. 2018 8:12

    Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:470:6f:----:----:----:----:----

    Az tady nekdy budes, dej vedet a dame pokec na pivu...

    Ježíš, tak mu aspoň zabookuj nějakou A380, se takovou dálku přece nepotáhne jen tak... ;-)