Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Jan Koutný (Tesco): potraviny u nás přes web pravidelně kupuje už 25 tisíc lidí od v.sp - Auto má oddělené chlazené a mražené prostory, takže...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 2. 2013 16:41

    v.sp (neregistrovaný)

    Auto má oddělené chlazené a mražené prostory, takže s tím není problém. Naopak to tak budete mít doma v lepším stavu, než to dovozete/donesete sám.
    A musím zaklepat - zatím se mi nestalo, že by přivezli něco od "nespokojeného brigádníka co nemá na kapesník". A i těch náhrad/chybějícího zboží je obvykle velmi málo a často je to i očekávatelné (např. zboží z letáku s největší slevou objednané v poslední den akce).

  • 6. 2. 2013 16:24

    bez přezdívky

    Zkušenosti s online tescem nemám, protože této "značce" se již delší čas úspěšně záměrně vyhýbám. Taky představa, že bych se spoléhal na to, jak spokojený s "kvalitou" zboží při jeho výběru bude nějaký ne zrovna dobře zaplacený do rukávu nos si utírající brigádník je pro mě ještě o něco děsivější než samotný výběr zboží přímo na prodejně osobně. Případná možnost nevábné zboží vrátit řidiči můj problém chybějící ingredience do pokrmu zcela jistě nijak nevyřeší. S proměnlivými cenami bych (v počátku projektu, dokud se porodní nedokonalost nedořeší) problém neměl, kdyby se jednalo o obchodníka, kterému mohu důvěřovat. To tesco s mimochodem prý nejvyššími maržemi u nás není ani omylem. Přestože zákazníkem Tesca doufám již nikdy nebudu, bych se rád zeptal, jak je při dopravě řešeno mražené a chlazené zboží? Zda je to odděleno či v jednom pytlíku? Přeci jen tesco dodávka těch nákupů asi poveze více, čas se prodlužuje a pak jsou tu samozřejmě ještě i legislativní podmínky pro přepravu na teplotu citlivého zboží. Ty nemusí řešit spotřebitel, který si to veze ve svém a přímo domů, ale prodejce je řešit musí.

    Abych nebyl jen zlý, mám pro TESCO ale i nápad: online reklamace zboží s tím, že nemusím nikam chodit a peníze tesco připíše zpět na účet jen po odeslání stížnosti do formuláře na webu, šlo by to ještě vylepšit featurkou, že právě provedený nákup identifikovaný třeba zákaznickou kartou by se dal ihned do reklamace celý a zákazník by jen odklikal s čím byl spokojený a to by se z reklamace vyjmulo, myslím, že to by byl trhák, který by tesco potřebovalo jako prase drbání. Má úcta.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).