Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Ján Simkanič: Mentální cvičení do složité doby od xxx - Na tech 10 az 20 tisic mesicne podle...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 4. 2014 21:24

    xxx (neregistrovaný) 194.228.13.---

    Na tech 10 az 20 tisic mesicne podle ceniku to je milion az 30 milionu PV. To je takovy problem? Kdyz to je moc cena/vykon tak si muzete domluvit s radou mediazastupcu, ze to za vas zaplati a zobchoduji. Zas neblbnete, rada web projektu zije (a prodava si prostor s reklamou) jen s daty google analytics a trapi to jen vetsi hrace co chteji socdemo pridavek. Nebo myslite, ze se ty udaje ziskavaji sami z altruismu?

  • 5. 5. 2014 11:37

    kaca (neregistrovaný) ---.tmcz.cz

    Dobrý den, za prvné není pravda, že malý web zaplatí za návštěvnost 10.000 Kč. stačí se podívat do ceníku NetMonitoru, za druhé: existuje zásadní rozdíl mezi NetMonitorem a Google Analatics: nezávislost nebo-li jednotná měna na trhu , kterou poskytuje NetMonitor, o rozdílných jednotkách nemluvě. Za to se platí, stejně tak jako za jiné audity. Ale souhlasím s vámi, že pokud web vystačí jen s GA, a je jich hodně, a účast v NetMonitoru mu nepřinese další inzerci, nemá cenu se v něm angažovat.

  • 24. 4. 2014 22:38

    Petr (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Takhle znám i servery s milion+ zobrazeníma, které si těch 10.000 prostě nevydělaj (a není to warez).

    Je to pak celkem risk do nějakého SPIR měření jít.

    Celkově si myslím, že je SPIR sám proti sobě, jen čisě hypoteticky si představte, že by v adsense chtěli za nasazení jejich systému 500 dolarů od každého webu, opravdu si myslíte, že by to byla i v takovém případě světová jednička... OPRAVDU?

  • 24. 4. 2014 12:53

    Ne (neregistrovaný) ---.belohrad.bartanet.cz

    Ja ocenuji netmonitor (za kterym stoji SPIS), jeho cenova politika znemoznujici vstup mensim subjektum. Kdy maly web je nucen platit deset az dvacet tisic mesicne za monitoring navstevnosti bez ktereho nikomu reklamu neproda.

    Chvalim, tento prisutp kterym si chrani sve zajmy, zajmy tech vetsich a zajmy agentur. Tak to ma byt.