Proč řešíte zda to zákazníka zajímá nebo nezajíma? Byla to odpověď na otázku redaktora. To měl ten ředitel odpovědět "Sorry, ale tohle zákazníky nezajímá a tak na to neodpovím"? Zodpovězením otázky redaktora neznamená, že Alza někomu připočítává 94 korun k objednávce. Tak to samozřejmě není.
A proč by mě jako zákazníka mělo něco takového zajímat?
O co všechno se zajímá neběžný konzument vašeho formátu?
Zda má majitel obchodu pravidelně stolici a sex? jediné co je důležité - za kolik mi to prodá, v jaké kvalitě a jak se staví k reklamacím. jestli má režii na prodeji 94 nebo 53 je naprosto nepodstatné.
No, myslím, že si dokáží v alze přiřadit náklady i k zakázkám s doručením (pošta, kurýr, zásilková služba), to by bylo možná taky zajímavé číslo a pravděpodobně jiné, než náklad na převzetí na pobočce.
Že to může být kouzlení s čísly, o tom není potřeba polemizovat, protože neexistuje jeden správný výsledek.
K tomu obchodu, nebojte, přijde to, možná spíš v podobě slevy. Nedivte se tedy, až vám v obchodě začnou dávat slevy za samoobslužné odbavení se u pokladny, pak se dozvíte, co je stojí čas pokladní :).