Taky myslim. Podobný srovnávání frčelo někdy okolo roku 2005 :). Pokud má plánovač aspoň trochu rozumu v hlavě tak hlavně nějaký celkový čísla, kde se sčítají jablka s traktorama vůbec neřeší a zajímá ho konkrétní služba, jeho cílovka, výkon atd.
Osobně už i ty měsíční čísla nebereu tak vážně, něco spíše vypovídají týdenní a nebo lepší denní. Jen ty denní se většině médií moc nehodí do krámu.
Pokud se bavíme o trendech, tak není vaše námitka na místě, protože Jízdní řády jsou v iDNESu už několik let.
Další vývoj bude záviset na tom, jestli bude mít homepage iDNES, Centrum, Seznam a dalších co nabídnout. Tím mám na mysli pro koho je a co má nabídnout. Uživatelé už se ve větší míře naučili používat více služeb pro specifické potřeby, takže už mají ve větší míře to "své" místo pro vyhledávání, mapy, zprávy, email. Zatímco Seznamu se zatím daří s vyjímkou vyhledávání nabízet na své homepage "vysoký" standard, tak Centrum s tím má z mého pohledu problémy a to se odráží i v jeho návštěvnosti.
"V posledních měřeních byly rozdíly mezi námi 700 – 800 tisíc návštěvníků měsíčně, což pro plánovače kampaní není zanedbatelné." říká Kábel
Fakta? Mafra: 852 473, Centrum: 741 501 (Ruest denních). Mafra: 3 923 184, Centrum: 3 412 619 (RUest měsíčních) přičemž v Mafra jsou stále započítány nesouvisející Jízdní řády mající 1 742 311 návštěvníků. Jinými slovy, stále poněkud #fail
Jeden by řekl, že dospělí lidé už takto pokřivená srovnání přestali používat. Zejména po těch letech, co je vidět jak pokřivená jsou.