Není vidět v klientu nebo v koši? (klient/preferences/manage my files)
Já měl problém (nebyl jsem sám) na začátku, že win klient nechtěl začít synchronizovat. Stačilo uploadnout nějaký soubor přes web rozhraní, tím se to "prošťouchlo" a už to fungovalo bez zaváhání. Psal jsem i na support, u hodně velkých uploadů (X GB soubory/YY GB celkem) po pomalé lince mi to dlouho kontrolovalo co už je a co ne a skoro nebyla šance ten soubor dojet, když se na noc vypínal počítač (protože většinu dalšího dne to zase kontrolovalo). Odepsali asi za 2 dny, vydali novou verzi (asi ne kvůli mě, těžko říct), je to lepší, ale stejně trochu boj, to tam přes ADSL narvat. Až tam to gro záloh dostanu a bude se jen doplňovat, tak věřím, že už to bude ok.
Souhlasím služba je nespolehlivá:
– některé názvy souborů zastaví synchronizaci
– smazání složky u které byla vyplá synchronizace smazalo složku i z úložiště
– oproti dropboxu trvá věčnost než začne synchronizace, občas se vůbec nerozjede
– preferences nefungují (pořád to chce importovat externí disky)
– nenativní popupy v systému :/
Nevim ted, jestli se to nikomu jinemu nestalo, ale nasdilel jsem nejaky dokument (pro toho, kdo zna adresu) a ted jej z weboveho prostredi nejde videt, tudiz nejde sdileni zrusit. Na copy.com vidim, ze tam neco zabira 22MB z 20GB, ale zadne soubory to neukazuje.
Psal jsem na support, ale neodpovedeli mi.
Z meho pohledu celkem vazna chyba, sluzbu NEDOPORUCUJI. Podle me tam maji zatim velke nedostatky - neni na to spolehnuti.