Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Je WAP u mobilních operátorů předražený? od Petr J. - A protom by stacilo pri prekroceni 500kB "zdarma"...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 9. 2005 14:58

    Petr J. (neregistrovaný)
    A protom by stacilo pri prekroceni 500kB "zdarma" poslat okamzite SMS "prekrocili jste... momentalne vam je uctovano ... " a neni myslim problem. (pravo rici si cenu za sve sluzby jim rozhodne uprit nelze - lze jen wap nikdy k nicemu nepouzit)
    P.
  • 30. 9. 2005 21:26

    pk202 (neregistrovaný)
    > pravo rici si cenu za sve sluzby jim rozhodne uprit nelze - lze jen wap nikdy k nicemu nepouzit

    No tak si predstavte situaci (hypotetickou):
    1.cervence zjistite, ze pro Vase podnikani je naprosto ale naprosto bezkonkurencne skvele poridit 10ti obchodakum obycejny telefon aby si z Euroteliho WAPu denodenne stahovali mraky dat.
    Zajdete tedy do Euroteli prodejny a prodavac Vam rekne sqeleeee - dame Vam tadytehle 10 obyc telefonu s Wapovym prohlizecem za 1Kc a na vsechny SIMky Vam dame bez zrizovacky Eurotel Data Nonstop, jenom se nam upiste na 18 mesicu.
    No a tak to sepisete udelate no a po 14 dnech jste namydleni...... ET si zmenil podminky a vy mate misto nejakejch 10*690 Kc platit najednou 10*690 (na nic - protoze z tech telefonu se na Inet nedostanete) + treba 10*10000 za WAP data!!!!!

    Tomu rikam statem pozehnana kradez.......

    Proto tvrdim, ze je chyba, ze operatory zkorumpovany CTU dovoli takto menit vseobecne podminky. Spravne by to IMHO melo byt tak, ze stejne jako Vy musite dodrzet smlouvu a vsechny jeji podminky, mel by ji dodrzet take operator.
    At si to klidne pro zakazniky mimo smlouvu zdrazi a necha tem "zavazanym" stejne ceny nebo at je takovato zmena duvodem k rozvazani smlouvy.


    Takze ja bych jim to "pravo" na cenu jaksi uprel. Vzdyt podle tehle logiky bych mel stejne "pravo" si vybrat levnejsi sluzbu, ale nemuzu protoze jsem cerpal vyhody jakesi smlouvy.



  • 2. 10. 2005 12:14

    J (neregistrovaný)
    To neni chyba CTU, to je chyba lidi, kteri si takto nechvaji srat na hlavu a dobre jim tak. Dle zakona NELZE jednostrane zmenit jakoukoli smlouvu bez souhlasu ostatnich zainteresovanych a nelze si nic takoveho ani ve smlouve vynutit (respektive takovy odstavec je neplatny).

    Jedina mozna cesta ktera existuje = vypoved smlouvy (v tomto pripade ze strany napriklad Eurotelu).
  • 3. 10. 2005 14:34

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Kdyz uz jste tak silny v kamflecich, otazal bych se, zda-li mate v nejakem bankovnim ustavu zrizen osobni bankovni ucet a pokud ano, jak s bankou vzdy vybehnete po zmene podminek nebo ceniku...:-r
  • 7. 10. 2005 16:35

    Bennie (neregistrovaný)
    Ještě jsem neslyšel, že by ve smlouvě o běžném účtu byla povinnost nezrušit po nějakou dobu účet.
    Navíc dnes už jsou banky, které za vedení účtu nic neúčtují. Tedy žádný paušál, jen za vyžádané služby.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).