Vlákno názorů k článku Jen sleva už nestačí. E-shopy musí přesvědčit zákazníka, aby se vrátil od IT - Celý projekt bonus klubu byl nápad bývalého majitele...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 11. 2016 18:57

    IT (neregistrovaný)

    Celý projekt bonus klubu byl nápad bývalého majitele Josefa Matějky (zakladatele CZC), který vždy dbal o to, aby na prvním místě byl zákazník. Dělal práci srdcem. Bohužel od té doby, co firma vyrostla a zaplevelila se nesmyslnou strukturou ředitelů-amatérů vypadá jak vypadá a projekt bonus klubu v podstatě skončil s odchodem pana Matějky z vedení firmy. Zisk jako jediné měřítko, naprosto zastínilo to co dělalo Czech Computer Czech Computerem a to byl lidský přístup, který pan Matějka od zaměstnanců (všech bez ohledu na pozici ve firmě) vždy vyžadoval. Je to už jen další velká firma bez duše.

  • 22. 11. 2016 8:51

    fd (neregistrovaný)

    Zjevne pro vseobecne pobaveni:

    1. 7. 2011 Jitka Svádová - CZC - Dobrý den, děkujeme za Váš podnět. Určitě bonus klub nikterak nezaniká, naopak, v současné době se pracuje na rozšíření bonus klub o nové dárky. Prosíme o strpení.

    30. 9. 2016 Erika Chlapovicová - CZC - produkty v Bonus klubu jsou v řešení.
    V brzké době by se měly doplňovat.Děkujeme Vám za strpení a vyčkání.
    Hezký den!

    O realnem stavu se muze presvedcit kazdy sam. Na vyber doprava, reklamni tricko a bezcenne pouzdro na tablet.

  • 21. 11. 2016 23:47

    JT (neregistrovaný)

    Býval jsem věrným zákazníkem u CZC, dokonce jsem pomáhal a radil v diskusích ..mělo to smysl. Za pilně sesbírané body se dalo pořídit i něco hodnotného. Pak překopali web, diskuse zmizely v nenávratnu , taktéž body.. hodnotné ceny se změnily na cetky a není důvod tam nakupovat nebo udržovat loajalitu.... to to s čistým svědomím koupím i u ufona neb výhody nákupu u czc nejsou..

  • 21. 11. 2016 20:35

    Martin (neregistrovaný)

    Jako takové CZC má opravdu hodně dobře propracované stránky a člověk tam i najde dobré rady nebo postřehy ostatních. Jenže oni tak nějak postupují v rozporu s tímto článkem. Dříve nabízeli spoustu dárků za body v rámci bonusového klubu. To jsem se k nim opravdu vracel i přes vyšší ceny. Jenže dárky tam už nemaj žádné, dá se za to získat jen poštovné a i tak po roce, kdy nic nekoupíte o veškeré body nashromážděné za několik let jednoduše příjdete. Sice příjde pár "vyděračských" emailů aby jste něco koupili a o body nepřišli, ale je tohle ta cesta pro spokojeného zákazníka? Těď se u nich podívám na specifikace, prohlédnu diskuze a koupím u někoho kdo je levnější a dá mi i kolikrát poštovné zdarma.

  • 21. 11. 2016 15:03

    dino

    Souhlasím, také upřednostním e-shop, který má vyhledávání propracovanější... tedy pro to vyhledávání jako takové. Ovšem to, kde daný výrobek následně koupím, už je otázka s tím prvním krokem spíše nesouvisející.

  • 21. 11. 2016 9:34

    Redmarx (neregistrovaný)

    Slevy jsou hezke, ale pokud by byly pod nakupni (vyrobni) cenou zbozi, tak nedavaji smysl. Naopak nakladova cena zbozi + primerena marze obchodnika by mela dat priblizne stejnou cenu vsem a kvuli par korunam nebudu vyhledavat zrovna nejlevnejsi obchod.
    Treba diky Alze a CZC jsem si zvykl na pomerne solidni kategorizaci a paramterizaci zbozi a s tim souvisejici vyhledavani, kdy dle zadanych parametru najdu to co chci koupit.
    Jenze na druhou stranu tohle na mensich eshopech vubec nefunguje, vetsinou proste obchodnik "nahazi" zbozi na web maximalne udela par zakladnich kategorii a tim to hasne. Takze to je treba pro me motiv, ze uprednostnim eshop, kterej ma ten web opravdu propracovanej, ikdyz je cena za zbozi o neco vyssi.

    Jo a kdyz uz jsem tu udelal reklamu na Alzu a CZC, tak vsimli jste si take, jak oba eshopy zdrazili pred vanoci veskere zbozi o nejakych cca. 5-10%?
    Jeste pred tydnem meli oboji vyrazne levneji, ale kurzem koruny to nebude, protoze na ostatnich mensich eshopech jsem koukal, ze se zdrazeni nekona.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).