Druhy den bude lezet zaloba na monopolni chovani MS od vsech jeho nepratel (pocinaje open source podporovateli a konce stejnymi "zlouny" jako je MS) ...
Myslim, ze staci, aby MSIE v nektere z budoucich verzi umoznil filtraci "per source" na zaklade jednoho stisku praveho tlacitka (tak jak to jiz dnes umi Mozilla), a pak uz bude stacit, aby se objevil nejaky reklamni format, ktery uzivatele upravdu bude nadzvedavat, a v te chvili bych na vas odhad nevsadil vic nez par drobnych. Mozna takovy vyvoj nenastane a mnozstvi filtrujicich skutecne zustane omezene, ale to je v pravde "vira" a nikoliv argumenty podlozene tvrzeni ...
Aby bylo jasno, ja netvrdim, ze se ma reklama zrusit. Ja jen upozornuji, ze nedodrzovani urcitych rozumnych postupu (nazveme je "zasady trvale udrzitelneho rozvoje") se nakonec nevyplati v jakemkoliv oboru lidskeho pocinani - reklamu na Internetu nevyjimaje, i kdyz v kratkodobem meritku se treba zrovna vyplaceji.
Opravdu genialni nabidka tradicnich darku pro tuto cilovou skupinu :)
No nakonec jsem babicce koupil scanner a mamince satelitni telefon ;P
Pokud je tenhle Zeman lepsi prognostik nez jiny Zeman, pak mam vanocni prognozu i ja - pocet lidi, kteri se nauci vypnout JavaScript, nebo nainstaluji nejaky blokator reklam pristi rok vzroste. Ucinnost reklamy klesa, takze se stava stale agresivnejsi, coz zpusobuje, ze jeji ucinnost klesa. Stesti pro reklamni agentury, ze se presna ucinnost (zisk), ktery prinesla nejaka konkretni reklama neda dostatecne presne zjistit.