Ponechame-li stranou "argumenty" tykajici se prodejniho modelu, pak se nelze nez pozastavit nad hruzou, kterou si nove vedeni nechalo "vyvinout" jako prodejni system. Je to krasna ukazka toho jak Vltava rozhazovala penize, diky neznalosti problematiky. Problemy se SEO jsou dnes jiz poslednim reliktem puvodniho technickeho skvostu, jenz bych se nebal nazvat nejdrazsim nakupnim kosikem 21. stoleti ;)
BTW: Provize z prodeje na vltave rozhodne nejsou statisice, alespon ne ve vetsine pripadu. Na Vltavu jsem prinesl hodinky i vino a vim jak se prodeje pohybovaly...
A váš příspěvek je krásným důkazem, jak nemáte ani ponětí o tom, co to obnáší a kolik to stojí udělat tak velký prodejní systém pro tak velkého prodejce.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).