To nebude tak daleko, uz ted jsou roboti, kteri za vas vyridi nudnou domluvu schuzky - https://x.ai/.
No však v tom je přeci ten obchodní model:
- firma si najme Geneea na automatické vyřizování neodbytných zákazníků
- a ti zákazníci si najmou Geneea na dovolání se do těch nepoužitelných linek pro péči o zákazníka
Pane Hana, už to umí generovat nekrology? To je taky přeci nuda je psát, ne?
Páni ostatní: vzhledem k úrovni českého novinářstva, vystudovaného zvětšiny pod učitely komunisty (nebo tolerovanými) očekávám zvýšení kvality článků alespoň o jeden level. Oproti bulvárům typu Novinky
ky a i/dnes tak o tři úrovně ;-)
Už se nemůžu dočkat robotického telemarketingu a automatické podpory. Už teď je problém operátory u některých firem donutit opustit schéma vypnout/zapnout, zresetovat do továrního nastavení, zkontrolovat kabely. Až budou všude roboti tak to abych si taky napsal nějakého robota co za mě absolvuje těch prvních 20 minut komunikace s automatem a pípne na mě až v okamžiku kdy v hovoru dosáhne přepojení na někoho relevantního.