Hlavní navigace

Názor k článku Jiří Hlavenka: Jak freemium (skoro) zabilo počítačové hry od thr - Vám ale nedochází podstata toho rozdílu... Jistěže se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 3. 2015 13:13

    thr

    Vám ale nedochází podstata toho rozdílu... Jistěže se ve sportu lépe trénuje "profíkovi", který je finančně zajištěn a neřeší zaměstnání, to nikdo nerozporuje. Jenže na nutném objemu jeho tréningu to nic nemění, naopak je obvykle příčina jeho kvality právě v tom, že může trénovat více a intenzivněji.
    Prakticky ale neexistuje sport, kde by si sportovec mohl schopnosti přímo koupit, tedy nic nedělat a jen investicí najednou být lepší. Tohle prostě nejde, dokonce i démonizovaný doping není vesměs o přímém posílení, ale spíš zase o tom, že s ním lze utáhnout ještě více přípravy atd. V kolektivním sportu sice majitel hráče "nakoupí", ale ti zase nespadli z nebe, ke svým kvalitám se nějak dobrali a i po tom, co je top klub koupí musí tvrdě makat, aby se na úrovni udrželi.

    U freemium jde ale právě o přímou koupi schopnosti - přirovnal bych to k situaci, že atlet leží na posteli, někam pošle milión a druhý den zaběhne o 10% kratší čas. V reálném sportu absurdní představa, u řady her ale přesný popis jejich fungování...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).