Vlákno názorů k článku Jiří Hlavenka: Jak freemium (skoro) zabilo počítačové hry od Vilda - Nazev je trosku bleskoidni, ale jinak je to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 3. 2015 7:56

    Vilda (neregistrovaný)

    Nazev je trosku bleskoidni, ale jinak je to moc peknej souhrn toho co se deje.
    Podle meho nazoru je to zajimave prave z te vyderacske casti, kdy clovek plati za neco co ani nevi jakou to ma hodnotu. Tzn. typicky koupis zbran, ktera je v dalsim kole k nicemu, takze to chce plabu za dalsi atp.
    Jak mohl uzivatel vedet, ze ten pristi bos bude jeste mnohem silnejsi.....
    Osobne se dost divim, ze se toho v americe neujal nejakej soudni spor, protoze bych cekal ze ve vetsine prave tech vyderacskych her by muselo studio prohrat.

  • 17. 3. 2015 8:26

    Martin V (neregistrovaný)

    Jako soudní spor na téma - koupil jsme si zbraň na zeleného pána dungeonu a její vlastnosti nestačí na červeného?
    Bylo někde deklarováno, že s ní lze přemoci i červeného?
    Nebo by mohl být soudní spor - podle hintu jsem měl nalézt účinější zbraň a když jsme jí po třech dnech objevil a použil, zjistil sem, že není tak skvělá jak bylo deklarováno a tři od tvůrce hry proplatit tři dny života a psychyckou újmu?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).