Vlákno názorů k článku Jiří Navrátil, Datart: naší hlavní zbraní je specializace od Phob - Omlouvám se, ale jakou vinu má na výsledku...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 10. 2011 23:30

    Phob (neregistrovaný)

    Omlouvám se, ale jakou vinu má na výsledku posudku případné závady prodejce ? Ten Vám "pouze" zprostředkuje vyřízení Vámi uplatněné odpovědnosti za vady, tedy reklamace a to v 99%, u zbytku lze počítat s tím, že může mít výrobky, které nelze servisovat a vyřešení potenciální závady se vyřeší ve prospěch zákazníka (okamžitá výměna, vrácení finanční částky). Pakliže nalezl autorizovaný servis oxidaci, je pravděpodobné, že tam také byla a je :)

  • 15. 1. 2014 12:53

    Ftelf (neregistrovaný)

    Neni to zase tak davno kdy v mediich probehla zprava o jednom servise, kde sef pobocky tajne po nocich topil telefony ve vode aby zvysil procento odmitnutych reklamaci. Technici o tom nemeli ani poneti a tak byli dost presvedcivi a neoblomni v argumentaci zakaznikovi. A jinak, reklamuje se u prodejce a ne u autorizovaneho servisu. To ze je prodejce jen cast retezce je vec jina.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).