Mno, trošku s Vámi nesouhlasím ... DATART a EW má významné nákupní oddělení, které díky obratům v mld. Kč dokážou změnit trh. Určitě nepůjdou po ceně protože musí živit víc lidí :-)) ale marketingově jsou zajímavější než malý eShopy protože se dostanou do telky.
JOOO, teď už jenom on-line TECSO a bude vymalováno :-))
Dělám v retailu a pokud malé eShopy dělají se 4% marží a DATART.cz s tím co kámen tak klobouk dolů .... :-)) V tédle branži totiž není důležitý obrat, ale to co z něho máš - marže.
Takže , jestli má datart.cz nebo Ewčko 20% a kasa.cz či mall.cz realizují průměrně 8% - někde to říkali na konferenci - stačí jim z elektronického obchodu klidně jen 0,5 Mld. Kč a jsou na stejných číslech jako internetový giganti.
to že to kasa nebo mall říkal někde na konferenci ještě neznamená, že tomu tak je... právě zmíněné dva velké eshopy pracují s téměř běžnou kamennou marží... vyjma akčních věcí apod. kde ale i kámen je levný... zdaleka nepatří k nejlevnějším a už vůbec ne k nejlepším co se týče služeb - spíše k těm horším... spousta menších eshopů je levnější a s lepším serivisem...
Datart a jeho prace s cenami, ze natahne (patrne automaticky) ceny konkurencnich elektronickych obchodu a pak je vydava za sve je skutecne "inteligentni cenotvorba".
Tez me pobavil rok 2005 jako novy zacatek eshopu. I kdyz musim uznat, ze web Datartu proti amatersky vytvorenemu webu Electro Worldu je lepsi, presto je vyznam obchodu Datartu v interentovem obchode stejne velky jako prumerna elektra v Hodonine na poli obchodu s elektrem.