Negativa:
1) Slabsi vyber
2) Obcas ne uplne nejnizsi cenu
Na druhou stranu:
1) Cena je slusna a vsechno kolem je zdarma, odvezou obaly, zapoji, vynesou do patra
2) Spolehlive dodani
3) Funguji reklamace - bez kecu, bez pruzeni a rychle
"3) Funguji reklamace - bez kecu, bez pruzeni a rychle"
Tak mam presne opacnou zkusenost, pri posledni reklamaci jsem cekal na vyrizeni cca 2,5 hodiny. Jinak na me datart co se tyce odborniku pusobu trochu "lame" , staci se jich zeptat na nejakou drobnejsi vec a jsou v haji. To same jejich stitky u PC regalu to bych blil co tam umeji napsat.
Dokud se konkurecne nenaučí poskytovat prodloužené záruky tak beru datart. Sorry můžou být o 2000 dražší ale u lednice za 50 tisíc si prostě těch 5900 za další 3 roky záruky připlatím.
Je mi jedno že to neposkytuje výrobce ale datart systémem 100 prodám 10x se pojistí jednomu se to vysere tak to z těch 10x5900 zaplatím.
Utratil jsem za vybavení domácnosti dost a stejně jsem si snad kromě konvice za 3k kde je záruka o prdu nebyl sto na internetu vybrat =>
Ani i negativa to má, když dovezli poškozenou sušičku tak na to koukali a že prej to zbírá někdo jiný. tak mi tam 4 dny do výměny čekala nakřáplá sušička kterou si ti co vozí a instalují nechtěli vzít. (aspoň obal si vzali)
Tak zrovna v tomhle s vami nesouhlasim. Jedna se o side-by-side lednici 500+ l s dvirkama tak ze vubec neprekracuji obrysovy profil pri otvirani. Takze az se lednice posere za 1200 dni tak sebemensi zasah do linky bude dost velkej problem.
U lednice za 10k to nema cenu. Ale jsou spotrebice kde je onech 5k 10% ceny a za ty mi to stoji, zvlast v dobe kdy ma vse LCD a mikroprocesor (pracka, susicka)
Ale kazdemu co jeho jest, ja Vas nenutim a vy nenutne me. Kdo umi umi a ma pristup do poruchovosti a zrovna u susicky vede prave LCD kteryzto se sice kazi treba v 4 pripadech z 1000 ale stoji 11000 takze i tato banalita se muze diky 5k sakra vyplatit.
To si asi jelito ze lednice se nekazi a jsou levny opravy nejcastejnsi zavada u lecnic je unik chladiva a to v 99,9% pripadu znamena konecnou pro lednici uplne a muzes kupovat novou
Coze? Reklamace bez kecu bez pruzeni a rychle? To se bavime o nejakem uplne jinem obchode, ne?
Neco tak strasneho jako v Datartu jsem pri reklamaci nikde jinde nezazil. A rychlost - "my to nekam posleme a pak vam napiseme... a pokud rozhodneme, ze je reklamace neopravnena, tak zaplatite postovne a spoustu dalsich penez" (u veci, ktera se neopravuje, ale vezme nova) (!). A to ty hovada mela na zadech napis, jaxi vazi zakazniku (no jasne, kdo potrebuje tohle tisknout na obleceni prodavacu, taxi zakazniku nevazi, ze.)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).