Dřív jsem si zboží našel na webu CZC, přečetl zkušenosti lidí kteří si to koupili přede mnou, a koupil v Alze.
Měli lépe dostupné prodejny. Dneska už je víc recenzí na Alze než na CZC. Na Hájích v prodejně jsem byl jednou, otřesná zkušenost. Fronty, chaos, na kraji města, proti tomu Alza:
samotný showroom v Holešovicích stojí za výlet i když člověk nic nekupuje.
Jenze sortiment Alzy a CZC se uplne neprekryva. Jsou veci, ktere Alza neprodava a naopak. S reklamacemi PC komponent jsem v CZC nemel problem. Prodejna na Hajich je sice v haji, ale maji i vydejni mista v civilizaci :-) A samozrejme maji nektere veci o dost levnejsi. Co me dlouho stvalo ze CZC nemel platbu online kartou, ale to uz maji.
Mozna se uz tohle zmenilo:. Kdyz si sestavite PC z komponent, tak CZC dava na vyber ze neni zaruka na cele PC, ale stale na jednotlive komponenty. Zkratka vam to sestavi a zbavite se nutnosti vyhazovat krabice od jednotlivych komponent. Kdezto Alza z toho delala vzdy kompletni vyrobek s jednou zarukou na cele PC. Coz mi naprosto nevyhovuje.
Jo jeden nákup jedna zkušenost. Proč to riskovat, když u Alzy mám 100 nákupů a sto dobrých zkušeností. Možná mají už někde jinde prodejny, já o nich nevím. Ceny sleduji, rozdíly jsou většinou bezvýznamné. padesát korun mi nestojí za to, abych si dělal výlet někam do Stínadel nebo kde to mají.
Na stránkách jim jako u většiny českých webů prakticky nefunguje vyhledávání a působí to celé dost chaotikcy (před "modernizací" byl kupodivu web přehlednější).
Jedná špatná zkušenost = jeden pokažený den, a tolik jich zase nemám.
Česká firma, české služby, možná by měli přesídlit na Kypr.
Nakupuji tam nějakých deset let a ukrajince jsem ještě neviděl. Jednou jsem reklamoval grafiku a dotyčný člověk měl zřejmě takovou tu poruchu osobnosti, kdy se dotyčný snaží za každou cenu vyhnout kontaktu s lidmi, protože je nenávidí (často se vyvinou v sériové vrahy), ale reklamace proběhal v pohodě.
Reklamoval jsem tam zopár výrobků. Zas toho tolik nekupuji a přesto většinou reklamace no problémo. Poslední byla rychlejší než jsem čekal. Mladík číhnul do pc zkontroloval jak se řešili předchozí reklamace nevím jestli moje nebo toho produktu vystavil mi dobropis a adios. Takže asi tak.