Vlákno názorů k článku Josef Matějka (CZC.cz): Internet věcí není jen buzzword od wimi - Pročítám diskuzi pod článkem a říkám si: když...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 4. 2015 22:48

    wimi (neregistrovaný)

    Pročítám diskuzi pod článkem a říkám si: když už z nějakého důvodu není možné příspěvky moderovat, nebylo by lepší diskuze pod články úplně zrušit? Dřív, než se z Lupy stane další žumpa iDnes?

  • 11. 4. 2015 0:58

    Petr (neregistrovaný)

    Ale copak, osobní zkušenosti zákazníků je dle vás třeba smazat, aby si je náhodou nepřečetli ti "budoucí"?

  • 11. 4. 2015 19:55

    Kybernet (neregistrovaný)

    Problem neni osobni zkusenost, ale zpusob jejiho podani. Plus ty ostatni off-topic nebo primo urazlive prispevky krome nich.
    Nedivim se, ze nekteri lide nechteji pro online media davat rozhovory.

  • 12. 4. 2015 7:33

    wor (neregistrovaný)

    Když někdo svolí k rozhovoru musí počítat s negativními reakcemi. Pan Matějka má stejný prostor na diskuzi a stejné možnosti na třeba negativní příspěvky reagovat po svém. Pokud se mu zdá, že někdo lže, může mu to pádným argumentem vyvrátit. Pokud má pocit že jsou negativní zkušenosti oprávněné, může se omluvit a pokusit se o nápravu. Když u někoho vybuchnou emoce, zřejmě je na čase vrátit živnosťák. Bohužel, dnešní namyšlený arogant (a teď nemyslím nikoho konkrétně) má často úplně jiné zájmy než je řešení problémů v jeho firmě. Když začnou jít prodeje do háje začne uvažovat o prodeji firmy. A začne dělat něco jiného. Tak jako kdysi komedianti prodávali hranolky, potom krby a dnes bazény. Některým bych doporučil něco jako podle hesla: "kdo nic nedělá, nic nezkazí."
    Redaktoři se o nedostatek rozhovorů s kvalitními lidmi bát nemusejí. Chce to jen vyvinout trochu aktivity a hledat zajímavé kvalitní lidi, rozdávat pozitivní info, jak kdo je schopný a úspěšný řešit problémy apod. Dnes se je často možné setkat jen novinářem, který sedí na ... a čeká až do redakce příjde šmejd, který za mrzkej peníz požaduje vychválit jeho upadající firmu, do nebes.

  • 12. 4. 2015 13:09

    wimi (neregistrovaný)

    90% příspěvků, které jsou v diskuzích pod články poslední dobou, je syntézou arogance, demagogie, neznalosti a negativních emocí, podaných s patřičným řevem a patosem. Váš příspěvek nevyjímaje. Jediným rozdílem proti idnesu začíná být i na Lupě menší počet použitých verzálek.

    Proti řevu davu nelze argumentovat ani reagovat jinak než protiřevem jiného davu v jakékoliv podobě (přímý řev, trolování). A předpokládám, že panu Matějkovi se nebude chtít k podobným prostředkům uchylovat.

    Mimochodem, můj příspěvek je naprosto off-topic (z hlediska tématu článku) a měl by zmizet mezi prvními.

  • 13. 4. 2015 8:22

    wor (neregistrovaný)

    Tací jako je tenhle je mraky, to že dostal studenou sprchu není zjevně naše vina. Nikdo tady neřve off-topic a že by se Matějka chtěl omluvit za nějaké své přešlapy a neschopnost mě ani nepřekvapuje. Já ho přes palubu ještě nehodil, já mu šanci dám. A čekám že už mi faktura nebude vložena do rozbalené krabice. Toho největšího a nejzku-venějšího zlozvyku některých českých e-shopů. V Alze mě nas-aly také, ale vysoká úroveň prodeje se jim upřít nedá.

    To že tady nespokojení dávali jeho eshop do souvislostí a jako konkurenci uváděli alzu, muže být Matějka jen rád. Kdyby ho někdo srovnával s konkurencí z Hornídolní mohl by být zneklidněn. To jen tak off-topic na jeho poškozené ego.

    Of-topic : Jak říkám. Lidí je jak s-aček a nemyslím si že by měl někdo problém sehnat pár kvalitních šéfu firem. Jsou i lidé kteří svojí práci dělají skutečně dobře a nejsou o tom jen sami přesvědčeni. Nikdo tady nijak nesnižuje kvality novinářů. Naopak já osobně jsem rád, že někdo vytáhne sem tam nějakého troubu na pranýř.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).