Vlákno názorů k článku
Kam se spamem? Na úřad!
od Daniel.Peder@infoset.cz - může se zasílat URL, takže < href="http://ukaz.info/?kde-nakoupit-nejlevnejsi-backory&quot;&gt;http://ukaz.info/?kde-nakoupit-nejlevnejsi-backory&lt;/a&gt; je...
může se zasílat URL, takže < href="http://ukaz.info/?kde-nakoupit-nejlevnejsi-backory">http://ukaz.info/?kde-nakoupit-nejlevnejsi-backory</a> je ok
Tak přesně tohle jsem chtěl napsat. Zákon považuji za zbytečný nebo přinejmenším špatný a obávám se, že více než spamerům přitíží normální emailové korespondenci.
Dle pravidel by opravdu "http://www.xxxyyyzzz.cz/?id=Jakkýkoliv_reklamni_text" nebylo spamem.
No, prinejmensim tohle se bude zcela snadno detekovat a mazat.
Co bych zavedl ja? Uzakonil bych radeji napriklad princip, ze jakakoli obchodni nabidka, ktera je odesilana bez predbezne dohody (nebo subskripce) musi byt v subjektu oznacena napriklad "[NON]". Tedy Nevyzadana Obchodni Nabidka. Pak bych si ja, jako prijemce dobrovolne volil svym filtrem zda to chci ci ne a jediny komu by "jednorazovi odesilatele deseti obchodnich mailu rocne" mohli nadavat jsem ja - jejich potencialni obchodni partner. To je mi fuk.
Jak tu nikdo nema rad Microsoft, volaji mi kazdy rok pravidelne znovu (VOLAJI) a ptaji se, zda mohou posilat sve maily dalsi rok. Tak to povazuji za slusne.
tak to já zase považuju za otravné obtěžování! Jestliže s někým obchoduju nebo projevím o jeho informace zájem, tak je pro mne absolutně neakceptovatelné, abych byl otravován nějakými dotazy jestli ano nebo ne. A to by si ten zatracený úřad měl uvědomit, že nás má chránit a ne otravovat!
Pan Odehnal ma proste rad telefonovani. Kdyz si predstavim, ze by me volaly operatorky stylem kterym komunikuje napriklad Ebanka, tak me vztavaji vlasy hruzou. Stejne jako kdyz me nekdo chce poslat fax. ;-)
Seznam mi volal dle ztracenych hovoru celkem 8x nez to vzdal. Pri minule registraci jsem s nimi mluvil a operatorka mluvila normalne. Neznam jinou firmu nez Ebanku ktera ma operatorky ktere mluvi jako zdravotni sestricky na pacienta pred operaci. Nejvice me drti ten petisekundovy pozdrav na konci kdy si vzdy presto ze to znam myslim ze me chteji jeste neco duleziteho rici a oni me chteji jenom poprat pekny zbytek dne :-(
Ackoliv jsem klientem jEbanky, tak mne vubec s zadnymi telefonaty neobtezuji. Mozna proto, ze tam mam postupne utlumovany osobni ucet s ted uz minimalnim zustatkem. Na druhou stranu kdyz se delaji marketingove kampane, tak se na podobne utlumovani naopak zameruji, takze na mne asi proste kaslou. :-) No ted uz je to jedno, stejne prejdu k Citi, preci jenom mit (skoro) vsechny sluzby zdarma a jeste vetsi urok + mezinarodni bankovni dvojka vs. lokalni desitka cloveka presvedci. Doby kdy jEbanka byla bezkonkurence nejlepsi uz jsou davno pryc.
Ale ne, nemam rad telefonovani, to zase ne. Ale snazim se rict, ze je to zpusob, jakym druha strana vyrazne zvysi svoje sance, ze jejich mail prectu. Navic v pripade mailu musim prochazet vsechny kraviny sam, kdezto v pripade telefonu maji lide kolem jasne instrukce, napriklad "Od ted zadni alternativni telefonni operatori".
Ehm, no to pak uz asi nebude nevyzadany mail, ze? Pochybuji take, ze nejaky zakon muze upravovat obsah korespondence mezi dvema subjekty, probihajici po jejich vzajemne dohode. V neposledni rade - neni zalobce, neni soudce.
S otravovanim ze strany uradu (s dlouhym u na konci) souhlasim. Ale myslim, ze v teto diskusi se opet jen nafukuje bublina.