Ale mate pravdu, ze v okamziku, kdy se filtr stane soucasti Windows, bude to mit reklama na NETu velmi tezke ;-)
Ve statistikách však hovoří čísla. Procento odkliknutých bannerů se snižuje se vzrůstajícím množstvím reklamy na stránce. ........ Pokud by byl obsah bannerů složen z loga, názvu webu a jeho adresy, dal by se tento banner považovat za vhodnou reklamu, na kterou už se nějak zareagovat dá. Bohužel, k tomuto jsme zatím nedospěli.
je vas nazor, ze se klika spise z vami uvadenych duvodu nejak podlozen?
Vy ovsem, zcela nespravne, predpokladate, ze reklama na Internetu by mela lakat zakazniky generujici zisky take prostrednictvim Internetu, pro kteryzto predpoklad neni zadny duvod. To je jako byste tvrdil, ze reklamou v novinach se nedaji ziskat zadne penize, protoze 9 z 10 lidi se pri cteni novin da povazovat za parazity, kteri si stejne prostrednictvim Postovni Novinove Sluzby (nebo kdo dneska distribuuje noviny) nic nekoupi.
Co se tyce zbytku prispevku - v teto veci nastesti neni pravdepodobne, ze dojde k jednomu ze dvou binarnich reseni. Volba "budu odpovedne sledovat reklamu" se neda vylozit "muzete mi na stranky nalozit uplne cokoliv, v libovolnem poctu, velikosti a stupni otravnosti" - a pokud to tak zadavatele reklamy pochopi, pak je pochopitelne, ze lidi, co ucini tuto tolerantni volbu bude samozrejme mene.
Cilem zadavatele reklamy je zvysovat svuj zisk - takze, pokud je pravda, ze i poctivym sledovanim reklamy nedochazi k ovlivnovani naseho nakupu, pak je jen otazkou casu, kdy to zjisti i zadavatele reklam a (zbytecnou) reklamu prestanou proste zadavat - pak se system zhrouti bez ohledu na pocet "volicu, kteru se rozhodli 'spravne'".
Respektuji "nespotrebni" zpusob zivota, ale, bohuzel, i v nem jsou k zivotu potreba penize a tak se pocitani obcas vyplati. Nekde tady na Lupe jsem tusim videl udaj, ze tretina casu potrebneho na natazeni nekterych stranek je cas na reklamu. To by v mem konkretnim pripade znamenalo zcela konkretni vydaj cca 500Kc mesicne navic (kdybych reklamy poctive sledoval). Takze, jestli si myslite, ze "odpovedna volba" a vydani se vsem naladam zadavatelu reklam ve jmenu "obsahu za pseudozadarmo" znamena mene straveneho casu v placene praci, kdezto jejich odmitnuti (a kdyby zadavatele udrzeli v prijatelnych mezich, tak by spise reklamy odmitany nebyly) znamena vice casu ztravaneho v placene praci, pak bych Vas rad upozornil, ze veci nejsou tak jednoduche, jak se na prvni pohled zda. Jen malo veci je opravdu zadarmo. A ty veci, ktere vypadaji, ze zadarmo jsou jsou obcas i daleko drazsi, nez veci, ktere jsou za penize zjevne.
Pro stouraly - netvrdim, ze cas uz nazral uvedenemu scenari "masoveho odmitani", ktere zatim nenastalo jen proto, ze neni dostatecne jednoduchy zpusob, jak nastavit "filtr" - to nedokazu posoudit. Jen spekuluji o moznem vyvoji v neznamo jak vzdalene budoucnosti.
Recommendations
W3C produces what are known as "Recommendations" for HTML/XHTML. These are specifications, developed by W3C working groups, and then voted in by Members of the Consortium. A W3C Recommendation indicates that consensus has been reached among the Consortium Members that a specification is appropriate for widespread use.
Vysledky porovnani dvou kampani, ktere jsou srovnatelne (vcetne toho, ze nabizene sluzby musi byt podobneho typu) az na "agresivitu reklamy" by byly zajimave - ale dokud nebudou, budeme se muset spokojit s vagnimi sliby agentur stylu "vyssi CTR (ktere merit umime) znamena vyssi uspesnost reklamy (coz sice nevime, ale co mame rikat, kdyz chceme prodat)".