Vlákno názorů k článku Kam směřuje internetová reklama od im@point.cz - Dobrý den, míním tady prezentovat svůj vlastní názor o...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 12. 2001 23:11

    im@point.cz (neregistrovaný)
    Dobrý den,
    míním tady prezentovat svůj vlastní názor o kterém jsem z praxe přesvědčen. Internetová reklama je na "kokot" a nefunguje, prospěch mají jen provozovatelé výměnných systémů, nedá se jim totiž na rozdíl od vydavatelů nopvin prokázat kolikrát vlastně reklamu zobrazily a kde. Je to humus. Dále tvrdím, že většina free www pojektů a hostingů je nafouklá kachna, kde jsou generováni virtuální uživatelé - mrtvé, neexistující duše aby se přiměl investor či inzerent zmanipulovanými čísly o návštěvnosti a vaúžívání projektu k placení. Co vy na to pánové? Přesvečte mě, že to není pravda a že neexistuje minimálně jedna zájmová skupina, která záměrně manipulije s daty a informacemi kolem internetové reklamy a návštěvnosti.

    im@point.cz
  • 29. 12. 2001 14:10

    Jan Klapetek (neregistrovaný)
    Tezko ten nekdo bude presvedcovat o opaku. Jednak je to technicky neproveditelne a druhak mas pravdu.
  • 30. 12. 2001 17:01

    Robert Němec (neregistrovaný)
    Důkaz je jednoduchý: zvýšený obrat. :-)

    Máme klienty, kterým se reklama s námi vyplatila, a klienty, kterým (ať už byla chyba či chyby kdekoli) se reklamní kampaň nevyplatila. Vždyť je to tak jednoduché!

    Dnes se dá již velmi dobře měřit, odkud zákazníci míří a za kolik nakupují. Samozřejmě, že to není 100 % měření, ale vyzkoušely jsme metody (to by bylo na zvláštní článek), které nám umožňují dosti přesná měření výhodnosti reklamních kampaní.

    Osobně bych byl v tomto směru pro tvrdší postup vůči internetovým reklamním agenturám. Pokud kampaň nepřinese zvýšení obratu (pokud tedy není definován jiný účel) a nebyla-li chyba jinde, vyměňte agenturu.
  • 30. 12. 2001 20:04

    Pavel Král (neregistrovaný)
    Zdravím,
    jako tvůrce internetových obchodů se velice, velice přimlouvám za takový článek, pro provozovatele internetových obchodů by bylo velkým přínosem, kdyby nějaké metodiky byly implementovány přímo v aplikaci.
    Nebo aspoň naťuknout...
    Díky.
  • 2. 1. 2002 12:40

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Za predpokladu, ze v jednu chvili firma ma jen jednu reklamu je takove zjisteni jeste jakz-takz mozne. Pokud je ale reklamni kampan vetsi, obzvlaste pokud je ve vice mediich, zjistite pouze, zda se vyplatila jako celek. Nikdy nezjistite, jestli ta jeji "Internetova cast" mela smysl a uz vubec nezjistite, jestli uspech te "Internetove casti" byl vetsi kvuli agresivnejsi forme reklamy nez by byl, kdyby se takova forma nepouzila. Metody o kterych pak mluvite maji pro zmenu tu vadu, ze zjisti vliv reklamy pouze na nakupy provadene elektronicky - touto metodikou nemuzete zjistit spravne vysledky pokud zadavatel pouziva i neelektronicke zpusoby prodeje a reklamou se pokousel zachytit potencialni zakazniky bez ohledu na zpusob nakupu.

    Vysledky porovnani dvou kampani, ktere jsou srovnatelne (vcetne toho, ze nabizene sluzby musi byt podobneho typu) az na "agresivitu reklamy" by byly zajimave - ale dokud nebudou, budeme se muset spokojit s vagnimi sliby agentur stylu "vyssi CTR (ktere merit umime) znamena vyssi uspesnost reklamy (coz sice nevime, ale co mame rikat, kdyz chceme prodat)".

  • 1. 1. 2002 17:22

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Byl jsem přítomen jen jednomu webhostingu, a tam jsme neměli investora a uživatele negenerovali, přesto jich bylo celkem dost. Ale asi je to tím, že jsme s nimi pracovali, tedy, že dostávali služby lidí, nejen strojů. Uznávám, že to bylo drahé, a kdyby uživatelů nebylo jen 80.000, tak už bychom těžko mohli tímto způsobem dál službu poskytovat.

    BTW: Projekt byl ziskový.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).