Vlákno názorů k článku Kam směřuje internetová reklama od absolventvyvolove - no nazdar. koukam ze si mantos cpe lidi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 12. 2001 4:58

    absolventvyvolove (neregistrovaný)
    no nazdar. koukam ze si mantos cpe lidi z gymplu kterej vystudoval do svyho platku. uz tady delsi dobu sleduju tydle upadkovy kecy vo reklame. nedavno jsem mel tu cest zhlednout ceny za ktery prodava lupa svoje bannery. nechapu jedinou spolecnost ktera za to ty prachy muze dat... za ty prachy si muze poridit mnohem levnejs reklamu kdekoliv jinde a mam pocit ze nebude mit o moc mensi click-rate... a pokud si snad nekdo mysli (resp. lupa tvrdi) ze jejich ctenari jsou snad nejaka zajimavejsi skupina pro inzerenty tak vo tom tezce pochybuju, aspon soude podle silne upadajici kvality.
  • 28. 12. 2001 10:07

    Marek Antoš (neregistrovaný)
    Ceny našeho reklamního prostoru nejsou nic tajného, každý má možnost se s nimi seznámit v ceníku, který je odkazován z hlavního menu v levém sloupci. Pokud se bavíme o cenách klasických bannerů 468x60, platí u nás cena 540 korun za tisíc impresí, což odpovídá zaměření a typu našeho serveru. Když se zkusíte podívat na ceny reklamy na jiných serverech, nepochybně sám přijdete na to, že jsou srovnatelné - na portálech nižší, na specializovaných serverech (Mobil, Peníze) zas třeba vyšší.

    Obecně řečeno, cenu za reklamu stanoví trh a poptávka - a nikoliv jedovaté sliny, jako je ta vaše.
  • 29. 12. 2001 14:53

    absolventvyvolove (neregistrovaný)
    ano - to je pravda - ja jen tvrdim, ze bannerova reklama za 540 CPM jsou vyhozeny prachy, nebot efektivita takovy kampane je asi rovna nule. obzvlast na tomhle serveru, kterej si hraje na to ze vsemu rozumi. takze nechapu kde se bere ta poptavka. [no chapu to, ale lidi co reklamu zadavate - ZAMYSLETE SE - neni lepci to dat do papirovyho magazinu?? =)))] a vsechny ty cestmirove a podobny popup haluzarny to spis endusera odradi, pokud to neni udelany jo pekne coz asi nebude.

    to si myslim ja - co si budem povidat, z bannerovy reklamy taky ziju, ale proste nechapu jak si ji nekdo muze koupit - a to este za takovydle prachy??? kazdopadne se snazim v cesku od toho lidi odrazovat... 540CPM...... BOZE dyk to je $15... firma to sem zada a pak sem na to lezou 14lety haranti ktery maj asi takovou kupni silu jako 60leta babicka.
  • 30. 12. 2001 17:07

    Marek Antoš (neregistrovaný)
    Nevím, zda se sám hlásíte do té skupiny "čtrnáctiletých harantů" a podle toho usuzujete i o ostatních čtenářích, nicméně pokud ano, jste 1% menšina. Právě tolik totiž podle nedávného výzkumu NMS na Lupě tvoří lidé mladší patnácti let, stejné procento je pro zajímavost i lidí starších 56 let (to jsou ty Vaše babičky). Velmi podobné výsledky nám vycházejí i z NET PROJEKTu, takže se to dá brát za bernou minci.

    Reklama na Internetu se dá nepochybně napadat z celé řady hledisek, ale kvalita cílové skupiny je zrovna jedním z těch, ve kterých jsme velmi silní v kramflecích.
  • 28. 12. 2001 12:46

    Tomas Urbanek (neregistrovaný)
    S tim bych zrovna nesouhlasil. Ne prikladu NOVY je jasne zrejme, ze cim mene "kvalitnejsi" (i kdyz co je vlastne kvalita ;) divak, tim masovejsi medium a tim padem vyssi prijmy z reklamy.

    ps
    pro ostatni: neberte tohle uplne vazne, je to jen za vlasy pritazena reakce na predchozi prispevek ;o)
  • 29. 12. 2001 15:07

    absolventvyvolove (neregistrovaný)
    trefna hlaska tome =)))))))
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).