No, to, ze se ani nevrati naklady mi pripada u veci tykajicich se reklamy pomerne caste. Jenze, u studie o reklame se to zjistit da (coz je vase smula), kdezto u reklamy same (presneji receno, u nejake konkretni reklamni kampane) se jeji prinos obvykle vycislit vubec neda a tak je presvedceni o tom, zda se vyplati ci nevyplati spise nez informaci zalozenou na skutecnosti vyslednici prani prodejce reklamy a samotneho zadavatele.
Cožpak o to, my máme připravenou metodiku studie přijímání internetových reklam, ale obávám se, že by se nám nevrátily ani náklady, kdybychom ji chtěli prodávat :-(
Taky si myslim, ze neco jineho je upozornit na nedostatky, ktere clanek skutecne ma, neco jineho jsou takrka osobni utoky majici, zrejme, za cil zpusobit, ze ten clovek uz nikdy nic nenapise. Trochu tolerance a nadhledu by, myslim, neskodilo. Alespon od tech, co kdysi byli take v necem zacatecnici.
Mozna casem zjistime, ze je problem nekde uplne jinde. To ze se tu zverejni clanek kluka, ktery jen napsal svuj nazor ac treba ne uplne "spravny" nevadi. Jen se divim, ze si tu kazdy haji "svoji" pravdu a nikdo, ale opravdu nikdo neprisel s nejakym konkretnim resenim a jen se tu hledaji chyby autora. Jak je snadne kazdeho setrit...
Mozna casem zjistime, ze neni problem v uzivateli, ale ze je v nas vsech, kteri delame zrovna tuhle reklamu spatne. Nekdy mam pocit, ze kdyz se podivam na nejaky site, vypada to jako annonce... V tomhle mel autor pravdu.
A kdyz reklamu na netu srovname s profesionalni reklamou v tisku ci televizi (napady, zpracovani a hlavne umisteni - nebo jste nekdo videl dobrou reklamu v tisku vedle peti dalsich?!) tak zjistime, ze nas ceka jeste dlouha cesta.
turby
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).