U AdWords si kontextovost hlídá každý inzerent. Nebude přece platit za prokliky, které mu nic nevydělají. AdWords k omezení zobrazení reklamy u nevyhovujících dotazů mají dostatek nástrojů.
Kdybyste nebyl líný, tak jenom neteorizujete, ale zkusíte si to slovo "apple" do Googlu zadat sám. Tak schválně, jaké reklamy vidíte? Opravdo na kalvados a iPhone? Vy teoretiku!
Stejnou formu zobrazovani do slov textu, ne metodu cileni. Metoda cileni nesouvisi s formatem. Podobne slovni cileni bez kontextove analyzy obsahu ma napriklad Adwords - na slovo zadane do formularoveho policka vyhledavace se prilipne reklama - kdyz to bude "jablko", bude tam klidne reklama na kalvados i Iphone. Nechci ale srovnavat reklamu na dotaz vyhledavace a existenci slova ve strance.
.... "Vibrant
In-Text Solutions uses the IntelliTXT technology to ensure that all information is precisely targeted and contextually relevant." ...to má něco společného s TakeIT? :D
po přečtení článku si akorát člověk uvědomí jak to pěkně všechno spolu souvisí - úroveň tvůrců a jejich prasáckého systému TakeIt a našich "zakaždou cenu narejžovat" serverů. Wow a svět tenhle geniální systém od nás nekopíruje, divíte se?...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).