Vlákno názorů k článku Karel Pavlíček: Google je u nás mýtus od anonym - Před časem jsem se chtěl registrovat do systému...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 9. 2007 18:31

    anonymní
    Před časem jsem se chtěl registrovat do systému BillBoard Efekt a jediné co jsem viděl byla neschopnost a neochota cokoliv visvětlit.

    Vždy jsem se v e-mailu zeptal na dvě otázky, odpověď jsem dostal pouze na jednu.

    K otázce: Zaznamenal jsem stížnost, že weby předem nevědí, za co přesně dostanou zaplaceno.
    - já sem to nevěděl a ani mi neodpověděli.

    Ke kritice AdSense - jejich systém na tom není lépe. Má spoustu chyb, ale v jiném ohledu.

    Nejhorší mi připadalo jejich chování. Jak použít kód nevysvětlí atd. AdSense má alespoň pořádnou dokumentaci.

    Takže začněte u sebe, než budete kritizovat ostatní.
  • 17. 9. 2007 23:13

    anonymní
    Mám stejnou zkušenost. Na webu mají uvedeno, že pro servery nad 100 000 PV/měsíce mají bannerovou reklamu placenou za zobrazení a nějaké optimální řešení. Prd.

    Paní mi v emailu sdělila, že to tak vlastně není, že nabízí reklamu placenou za kliky a žádné optimální řešení (to je prázdná fráze, což?) mi nenabídla. Jen mi vnucovala nějaký jejich systém na správu reklamy.

    Ještě k rozhovoru samotnému - než tyhle PR bláboly, mohl by jít redaktor taky někdy v věci. Necháte prostor, ať se zpovídaní vykecají, řeknou si svou omáčku, ale témata, která jsou zajímavá, neproberete, protože si nezjistíte základní fakta a nějakou zpětnou vazbu. V rozhovoru jste se třeba mohli zeptat, proč na webu inzerují něco, co není pravda, a že mají naprosto neschopné lidi.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).