Mám stejnou zkušenost. Na webu mají uvedeno, že pro servery nad 100 000 PV/měsíce mají bannerovou reklamu placenou za zobrazení a nějaké optimální řešení. Prd.
Paní mi v emailu sdělila, že to tak vlastně není, že nabízí reklamu placenou za kliky a žádné optimální řešení (to je prázdná fráze, což?) mi nenabídla. Jen mi vnucovala nějaký jejich systém na správu reklamy.
Ještě k rozhovoru samotnému - než tyhle PR bláboly, mohl by jít redaktor taky někdy v věci. Necháte prostor, ať se zpovídaní vykecají, řeknou si svou omáčku, ale témata, která jsou zajímavá, neproberete, protože si nezjistíte základní fakta a nějakou zpětnou vazbu. V rozhovoru jste se třeba mohli zeptat, proč na webu inzerují něco, co není pravda, a že mají naprosto neschopné lidi.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).