Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Kauza okleštění: už i T-Mobile chce smluvní pokuty v plné výši od šnek - Už dnes si každý rozumně ekonomicky smýšlející člověk...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 22. 4. 2015 8:53

    šnek (neregistrovaný) 188.120.222.---

    Už dnes si každý rozumně ekonomicky smýšlející člověk dokáže spočítat, že podepisovat smlouvu s firmou, která si kdykoli může měnit podmínky, je hloupost.
    Zákazníci jim utíkají ke komunikaci přes internet a k předplaceným kartám, a operátoři místo aby přemýšleli proč, tak se jen neustále snaží nad nimi "vyzrát". No, nefunguje to. Pokud by byly smlouvy a tarify přehledné a každá změna by musela být odsouhlasena oběma stranami (jako u každé NORMÁLNÍ nezlodějské obchodní smlouvy), zákazníci by měli v systém důvěru a více by ho využívali.
    Naše rodina přešla na předplacené služby a Skype, ušetříme v důsledku toho nejen měsíčně mnoho stokorun, ale hlavně - nemusím být pořád ve střehu a hlídat výmysly a podrazy operátorů, změny smluv; a nikdo mne neotravuje s "výhodnými akcemi". A když chci jinou firmu, nic mne neomezuje a neobtěžuje. Když si vzpomenu co obstrukcí obnášelo zrušit tarifní smlouvy... nu, už nikdy více, aspoň tedy pokud trh nedostane rozum.

  • 22. 4. 2015 15:35

    Tomas2 (neregistrovaný) 194.213.48.---

    šneku, šneku, šneku. Tenhle problém se týká pouze firemních zákazníků, domácnosti chrání OZ a stát.

    Bohužel musím konstatovat, že praktiky našich mobilních operátorů vůči malým až středním podnikům jsou katastrofální. Jednostranné jednání, nulová možnost domluvy a mnoho pokut a peněz, které je nutné zaplatit.

    Pokud nastane nějaký problém, máš na výběr, budeš podáš reklamaci, poté si stěžuješ ČTU a případně to řešíš soudně, operátor ti ale zablokuje používání simkaret a neumožňuje ti přejít v té době ke konkurenci, to si velká část firem nemůže dovolit. Jseš v patové situaci.

    Takhle nás t-mobile vyšplouchl s asi 100 firemními simkartami. Vyměřil nám pokutu za právě nepoužívání některých alokovaných čísel a zpětně po nás chtěl nějaké penízky za pronájem telefonní ústředny, ač nám jí ani nedodal. Bohužel stěžovat si můžeš, ale faktury musíš zaplatit nebo ti pozastaví čísla... Je to samozřejmě nepříjemné, faktury jsou zaplatitly a o vrácení peněz se hádáme do teď