Vlákno názorů k článku Kauza spam a problém vyžádané pošty od pajout - U nas ve firme pouzivame SpamAssassin na firemnim...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 3. 2004 13:13

    pajout (neregistrovaný)
    U nas ve firme pouzivame SpamAssassin na firemnim mailserveru a k tomu jeste Mozillu jako klienta. Assassin je nastaven tak, aby spamy oznacoval dost opatrne a takto oznacene kazdemu presunoval do specialniho folderu. Zbytek zachyti Mozilla. Assassin zachyti tak 95-97 % spamu, nepamatuji se, ze by mi kdy oznacil nespam jako spam. Naucena Mozilla mi tak 1-4 nespamove maily mesicne oznaci jako spam, a to jsou to jeste relativne nedulezite prispevky z mailing listu. Vzhledem k poctu 3000-4000 spamu mesicne jsem plne spokojen.
    Mozna by stalo za to poradne otestovat schopnosti ruznych antispamu, pripadne o tom alespon vyhlasit anketu.
    P.S. M$ Utlouk je asi skutecne nejhorsi mailovy klient, jaky znam.
  • 3. 4. 2004 21:04

    xChaos (neregistrovaný)
    bohuzel, dlouho jsem mozillu vychvaloval, a take ucim ji uz skutecne hodne dlouho, prakticky od chvile, kdy Junk Mail filter implementovali.

    vedlejsim efektem ale je, ze jsem ji vytrenoval na prakticky vsechny e-maily v anglictine. nedavno jsem dostal dost zajimavou objednavku z Holandska, kterou mi Mozilla oznacila jako spam, a nebyt toho, ze mi zatelefonovali, tak bych mail vubec nenasel :( kolik dalsich takovych nabidek a anglickych se kvuli spam filteru ztratilo, to netusim.

    Amavis na serveru odchytil (vsem mailboxum nasich klientu, tzn. nekolika tisicum) uz stovky tisic viru (spamu odchycuje jen malo - vetsinou jen ty,ktere jsou sireny temi viry). Junk Mail folder v Mozille ma dalsi tisice polozek (jen muj soukromy...)

    V ramci toho muze byt 1-2% chyb celkem problem...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).