Každý nemá vše zajázaný. Přístupy jdou opět i povolit na jednotlivce pokud přístup potřebuje ke své práci. Tj. kominikace přes soc. síť s věřejností.
Ostastní zaměstnance to zajímat ani nemusí. Po pravdě řečeno jsou i směrnice, kde se výslovně nadoporučuje/zakazuje, aby se zaměstnance vyjadřoval k tomu co mu nepřísluší.
Zdravím všechny :-)
Co se týká sociálních sítí a její komunikací přes externího člověka se naprosto v klidu dá :-)
Ten článek je dle mého názoru naprostý nesmysl a budí to ve mě dojem, že už skutečně lupa neví o čem psát :-)
Tak za prvé - pokud si nastavím jasnou představu o tom, co na Facebooku budu chtít dělat nebo kamkoliv jinam, než vůbec na soc. sítě vstoupím, pak k tomu nepotřebuji interního člověka, ale člověka se všeobecným přehledem :-)
Za druhé - je více než dobré najmout externistu a to právě z důvodu zkušeností a hlavně z důvodu toho, že aktuálně přesně ví, co se na sociálních sítí děje.
Nepotřebuji pracovat uvnistř společnosti na to, abych pochopil, že potřebují na sociálních sítí propagovat ONLINE nebo i OFFLINE :)
Je to jednoduché. Stejně se na sociálních sítí dělá MIX, jedna varianta např.: ONLINE je k ničemu a brzy ty lidi omrzí :-)
A jak říkali výše, nikdy jsem neviděla "markeťáka" ve větší společnosti, který by stíhal ještě Facebook a na víc :-) Spousty větších firem mají sociální sítě zakázané :-P
Takže, článek lupy je pouze subjektivní názor a vůbec se neztotožňuje s realitou :-)