Ten telefon je oproti 802, taky hrůza. Horší tarifikace, placený. Pokud se to budou snažit "sjednocovat" na svých cenách, tak si nejsem jistý, jestli například to O2 nevyjde lépe.
Mam VoIp od 802.cz a s hruzou cekam co z toho bude po slouceni, ja si od toho nic neslibuji, protoze v Cechach je kazda zmena k horsimu. 802 byla super bez vypadku a jinych problemu jako uctovani a tak dale. Pravdepodobne to dopadne jak se zde uz nekdo zminil, nakoupi a potom to prodaj nekomu vetsimu a pujdou do duchodu.
Proč ten pesimismus? Proč by ničili dobře fungující a připravovali se o klienty? Nevěřím ve zdražování, naopak, myslím, že RIO převezme od 802.cz i systém a tarify.
Já bych to nedramatizoval. Obchodní model 802.VOXu funguje dobře. A jestli je pro 802.VOX něco typické, tak to, že z těch cca 60 tis. současných voxích VoIP zákazníků má minimálně polovina nějakou vazbu na "first adopters" této technologie u nás. A to je, jak známo, velmi flexibilní komunita (jejíž zkušenosti byly, mimo jiné, při budování voxí služby využívány). Takže pokud by pro ně došlo k zásadnímu zhoršení podmínek, není až takový problém se přesunout (případně i s čísly) ke konkurenčním operátorům se srovnatelnými cenami. To si určitě bývalí vlastníci Mattes AD velmi dobře uvědomovali. A jelikož minimálně Petr Pobořil je podle mé zkušenosti sice tvrdý ale férový obchodník, tak věřím tomu, že toto know-how o klientech novému vlastníkovi předal... A ono udělat nějaké nesmyslné opatření, které bude mít za následek ztrátu několika tísíc či až desítek tisíc klientů, to si každý rozmyslí. Můj názor je, že u služby 802.VOX ke dramatickým změnám nedojde, a že poběží souběžně s dalšími službami, či spíše, že ještě bude expandovat.