Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Kdo kliká na reklamu? 20 až 90 % kliků na webech mohou mít na svědomí roboti od jezevec - čtu si nějaký článek, nebo něco hledám -...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 10. 2013 16:34

    jezevec (neregistrovaný) ---.dobnet.cz

    čtu si nějaký článek, nebo něco hledám - najednou mi před rypák vyjede něco jiného - nějaký sajrajt na mně bliká, hraje, překrývá mi čtený text nebo z něj vyskakuje, a všemožně mně obtěžuje - - - a já jako všeho nechám, a kliknu na nějakou reklamu??? nebo snad dokonce přestanu dělat co jsem dělal předtím, a začnu nakupovat, aniž jsem to předtím měl v úmyslu? tohle přece nemůže nikdo myslet vážně!!! tohle může fungovat jen pro bezmozky. kteří mají sice neomezeně času brouzdat internetem a klikat na cokoliv. ale ti jsou díky tomu i bez peněz. ten zbytek jsou klikací roboti. chápu investici do vyhledávání, ale nějaké prokliky, to v principu nemůže fungovat.

  • 7. 10. 2013 19:07

    total (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    to byste pak mohl rict ze nefunguje ani TV reklama, sleduju sportovni prenos a najednou bum, reklama, koho to zajima? :) a ze se v TV reklame porad toci tak 10x vic penez nez v internet reklame.

  • 8. 10. 2013 10:18

    ph (neregistrovaný) 188.120.212.---

    A po tom BUM už v životě nejdu koupit aušus který mě vnucuje výrobce tou svou televizní reklamou. Nejenom že mě ten výrobce vnucuje nějaký zmetek, ale ještě ho tou reklamou prodražuje a chce po mně abych já to platil A na internetu reklamu ani nevidím, protože mám dobře udržovaný filtr pro Adblock a ten šířím mezi své známé i mezi zákazníky, aby ani oni nebyli obtěžovaní odpornými reklamními svinstvy! Blokuju to na úrovni domén!

  • 8. 10. 2013 11:17

    krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz

    Tak tak. Tu otravnou debilitu, zvanou reklama, nakonec zaplatí ti, kteří jí podlehnou.

  • 7. 10. 2013 21:52

    jezevec (neregistrovaný) ---.dobnet.cz

    sledujete-li sportovní přenos, ten je reklamou PŘERUŠEN a vy nemáte jinou možnost než (přepnout na jiný kanál, odejít, a nebo) čumět na reklamu. navíc ta reklama v TV vám poskytuje pouze statickou pasivní informaci a nic od vás nevyžaduje.
    vyhledáváte-li nějakou informaci na internetu a obtěžuje vás přitom reklama, máte možnost volby na ní nereflektovat - naopak je od vás nezbytný aktivní úkon (proklik), jinak reklama jen otravuje v zorném poli a není z ní pro inzerenta žádný užitek - to je zcela zásadní rozdíl. nebo dokonce se od vás očekává tzv konverze, neboli že přestanete dělat to co děláte, a začnete nakupovat, že z toho prokliku něco koupíte - tohle po vás TV reklama nechce.

    nevím jak funguje TV reklama a proč se za ní platí kolik se platí, asi k tomu plátci nějaký důvod mají. ale reklama na internetu je imho úplně mimoběžná. čtu si článek na lupě o klikání, omylem přejedu přes nějaké slovo, adwords mi tam flákne reklamu na reklamu - a já bimho, přestanu číst ten článek - a v deset večer, namísto čtení blbin u posledního kafe, začnu pro firmu nakupovat SEO služby? no, myslet si to můžete.

  • 7. 10. 2013 20:25

    krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz

    Reklama na internetu? Neznám! Nikde žádnou nevidím a stačí k tomu tak málo. Reklama v TV? Okamžitě přepnu na jiný kanál a vrátím se nejdřív po osmi minutách. Na billboardy nekoukám, buď jdu po svých a pak koukám, kam šlapu; nerad bych dopadl jako princ Charles blahé paměti, nebo jedu autem a pak sleduji především dopravní značky a počínání ostatních řidičů. A vzhledem k tomu, že v ČR nenakupuji už vůbec nic, žádnou újmu nepociťuji, spíš naopak.