Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Kdo neklikne na "Paroubek", nepozná pravdu od Milan Beneda - milan.beneda@benedagroup.com - Važeny pane Roberte Němče, velmi by mne zajímalo na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 2. 2006 17:04

    Milan Beneda - milan.beneda@benedagroup.com (neregistrovaný)
    Važeny pane Roberte Němče,

    velmi by mne zajímalo na základě jakých informací uvádíte, že kampaň byla nejvýraznější v systému "bbText". Rád bych Vás upozornil, že jste se na tomto projektu NIJAK nepodílel a to ani na tvorbě, ani na plánování a ani nákupu medií. Proto bych Vás rád jěště jednou a důrazně požádal, aby jste se zdržel jakéhokoliv komentování, které Vám nepřísluší!

    Pokud se klient rozhodne, bude sám výsledky této akce publikovat. Proto Vás tedy žádám, aby jste již neuváděl žádná "rádoby fakta" o tomto projektu.

    S přáním příjemného dne

    Milan Beneda
  • 7. 2. 2006 8:19

    Robert Němec

    Děkuji Danielovi Dočekalovi za pochvalu. :-)

    Kampaň v současné době již neběží (Myslím, že byla plánována do konce ledna).

    Nejvýraznější byla v systému bbText. Kdekoliv se v článku objeví např. Paroubek, můžete v reklamě nad daným slovem uvést např. Podívejte se, jak Paroubek lže. Klikněte a dozvíte se pravdu.. (Takto to ale uvedeno nebylo.).

    Jak jsem tedy již uvedl: Dostanete se přímo do médií (= public relations) a máte naprostou kontrolu nad sdělením (= reklama).

    Kampaň běžela ještě v systému bbKontext, který zobrazuje reklamy na základě relevance k celé stránce v klasických reklamních pozicích. BBmedia je opravdu systém pro velké mediální agentury, mediazastupitelství a servery.

    Minimální cena v bbTextu i bbKontextu je jedna koruna.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).